Custom romdan sonra hoparlor ses sorunu

Sponsorlu Bağlantılar

nıqqa

nıqqa

Üye
    Konu Sahibi
Custom romdan sonra hoparlor ses sorunu
Artligth rom dan sonra ses gitmişti donanımsal sandım ve biraktim. sonra alcatel rom yukledim ses onda arada gidip geliyordu ,şuan miui ye geçtim bundada hiç ses yok aynı sorunu yaşayan bi kaç kişi görünce emin oldum yazilimsal oldugundan sesi getirmenin yolunu bilen varsa yardımcı olabilirmi teşekkürler.
Telefon D2
 


Üst Alt