Custom rom

  • 27 Temmuz 2014
  • 572 Okunma
  • 5 Cevap

  1. s.a arkadaşlar bnde s2 var yurtdışından geldiği için imei attım peki ben bu tele custom rom yüklesem imei gidermi
     


    Yazan: 03baros
  2. Gitme ihtimali var. Rom atmadan once efs yedeginizi almanizda fayda var :oke:
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
  3. Format atmayla bile gidiyor.
    Uzak dur.
    Daha iki gün önce arkadaşın teline format attım imei silindi.
    Uzak dur böyle seylerden
     
    Samsung ile gönderdi
  4. ben format attım bişey olmadı gitmedi efs nasıl alınıyo ayrıntılı bişey yazın lütfen rom atmak istiyorum
     
    Amedly Fatih bunu beğendi.

  5. Telefon kore malı mı ona göre yardım edelim ?
     
    Samsung ile gönderdi
  6. hayır yurt dışından gelme orjinal imei kayıt ettiremedim o yüzden bi program buldum hc ktool diye efs yedeğini aldım bana güzel performanslı kolay kurulumlu bi rom önerirmisiniz[DOUBLEPOST=1406559651,1406559626][/DOUBLEPOST]4.1.2 var oyunlarda kasılmalar var[DOUBLEPOST=1406559693][/DOUBLEPOST]rootladım menüye çince bi uygulama geldi çalışıyo yani tel rootlu
     
Yüklüyor...
16/12/2018 - 21:02