CTRL+A basın resme bide öyle bakın...:)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

safara1

Üye
    Konu Sahibi
CTRL+A basın resme bide öyle bakın...:)
Bir kaç resim için özür dilerim ama seriyi bozmamak için kaldırmadım.
TEŞEKKÜRLERİNİZİ BEKLİYORUM...

1 - )


2-)



3-)



4-)



5-)



6-)



7-)





9-)


10-)


11-)
 
Tepkiler: ofdoganoz, melih06628, spectra27 ve 1 kişi daha

rapman

Üye
7. resim ne biçim yaw
 

ve78el

Üye
bişi olmuoki yawww
 
eğer İnternet explorer yoksa worden bakın tabi bilgisayara atıp(zahmetli bi iş ama...)
 

safara1

Üye
    Konu Sahibi

süper olmuş sağol

Mozilla da olmuyor.Internet Explorer da dene

teşekkürler safara1




eğer İnternet explorer yoksa worden bakın tabi bilgisayara atıp(zahmetli bi iş ama...)

müthiş gerçekten
beğendiğinize sevindim hepinize tşkderim.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...