Aksiyon CS : 1.5 (GERÇEKÇİ CS KEYFİ)

    Konu Sahibi
CS : 1.5 (GERÇEKÇİ CS KEYFİ)
Arkadaşlar Oyun herkeste türkçe olmaz belki. İndirdiyseniz teşekkür edelim.

Link//:
 
Son düzenleme:
Tepkiler: TeknoÖmer
Teşekkürler de ekran görüntüsü vb koysaydın direk sitede görmüşsün linki kopyalamışsın biraz emek harcayalım açtığımız konulara
 
    Konu Sahibi
Dostum fotoğraf koymasını öğret koyayım ve ben direkt sitede görmedim. Emek var bunu bulmak için çok uğraştım gerçekten. Çünkü gallery.9 içinde direkt oyun bulunduran bir site değil. Upload edilmesi gerek.
 
Resim yüklemede tavsiyem hızlıresim.com dur
Resmi yükledikten sonra forumlar yazan yerdeki link kopyala sitede yüklemek istediğin yere yapıştır
Emeğine sağlık o zaman
 
Teşekkürler.
Bu da oyundan bir kare.
 

ramal15

Üye
e olmuyor
Resim yüklemede tavsiyem hızlıresim.com dur
Resmi yükledikten sonra forumlar yazan yerdeki link kopyala sitede yüklemek istediğin yere yapıştır
Emeğine sağlık o zaman
[quote="Crazy_ekrem, e olmuyo resim ekleyemiyom[/b]
 
    Konu Sahibi
He senin samed keşke hala oyun modlasan. Pes falan.
 
Kankıler c3 te bu oyunda saga sola donerken cok zorluyo donmuyo donup kalıyor var mı cozumu
 
var Çözümü1 ve 1.5 Yıl Maxicep ve Pes KODLAMA işinden Uzak Kaldım...

Benim Yerime Ne Kadar Çok (Özenti) Arkadaş Ortaya Çıkmış !!!
 
    Konu Sahibi
Yani herneyse en iyisi bysamed arkadaşlarıma bile indiriyordum eskiden oyunlarını ama ne yapsınlar samed yapan kimse olmayınca onlar giriştiler mecburen yani özenti olmamalılar kanımca