Creative Mi?İpot Mu?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
hıcbır problemı yok rahatlıkla kullanabılırsınız!
 
    Konu Sahibi
arkadaşlar aldım ipot 30 gb lik klip oynatan ve foto larımı gösteren ayurıca harici disk olarak kulladıgım mukemmel bir cihaz cok memnunum almak isteyenlere şiddetle tavsiye ederim bilgileriniz için tşk
 

dezzente

Üye
<div class='quotetop'>(crazy_amigo06 &#064; Apr 26 2006, 02&#58;04 AM) [post=322940]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
CREATIVE Nomad Muvo2 4GB MP3 Çalar mı
APPLE Ipod Nano 4GB mı
yorumlarınızı bbekliorum anket açmadım cunku sadece yorum istiorum şimdiden saolun
[/b][/quote]
bende her ikiside yok fakat sanırım ipotlar daha iyi..
 
bence direk creative creativin bi kere ses üstünde kanıtlamış özellikleri var ve evet 98 db veriyo vede daha ucuz
 

ınferno

Üye
Bence creative 4 gb al. Ben kullanıyourum ve çok mutluyum arkadaslarımda ipod var onuda denedim bence hiç bir farkı yok. Ses olarakta creative çok iyi. Zaten şimdiye kadar hiç son sesde 5 dk dinleyemedim . Creativenin bence tek eksiği ekranı 1 satır ipodun ekranı daha geniş. Eğer ekranı dert etmiyeceksen creative al derim bide ayrıca satılan (50 ytl galiba) kumandasınıda alırsan radyosuda oluyor yani işin özü ben creative al ...Umarım yardımcı olmuşumdur.
 
sonynin atrac formatı çok kullanışlı birşey sonyde düşünebilirsin
 

lyon_69

Üye
Creative bence sesi süper çıkıyor
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...