bydesign
Üye
Crea MS2 sizce nasıl ?
Merhaba arkadaşlar;
Bugün crea ms2 sipariş ettim.Genel olarak fiyatına göre iyi diyorlar ama size bir sorayım sizce nasıl bir pda ?
Bu özellikler ve daha fazlası var.Windows Mobile 6.0 yüklü.Diğer yorumlar sizden..
--------------- Ekleme ---------------
yok mu yorum arkadaşlar ?
Bugün crea ms2 sipariş ettim.Genel olarak fiyatına göre iyi diyorlar ama size bir sorayım sizce nasıl bir pda ?
Ekran2.4"inç , 240 x 320 piksel, 65k renk QVGA Bellek64 MB RAM Frekans bandı850/900/1.800/1900 Mhz Boyut ve ağırlık111 x 53 x 12.5 mm 95.47gr Kamera2.0 Mp DiğerWAP, MP3, Video, Bluetooth, Wi-Fi
Bu özellikler ve daha fazlası var.Windows Mobile 6.0 yüklü.Diğer yorumlar sizden..

--------------- Ekleme ---------------
yok mu yorum arkadaşlar ?
