Crea MS2 sizce nasıl ?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

bydesign

Üye
    Konu Sahibi
Crea MS2 sizce nasıl ?
Merhaba arkadaşlar;

Bugün crea ms2 sipariş ettim.Genel olarak fiyatına göre iyi diyorlar ama size bir sorayım sizce nasıl bir pda ?

Ekran2.4"inç , 240 x 320 piksel, 65k renk QVGA Bellek64 MB RAM Frekans bandı850/900/1.800/1900 Mhz Boyut ve ağırlık111 x 53 x 12.5 mm 95.47gr Kamera2.0 Mp DiğerWAP, MP3, Video, Bluetooth, Wi-Fi












Bu özellikler ve daha fazlası var.Windows Mobile 6.0 yüklü.Diğer yorumlar sizden.. :box

--------------- Ekleme ---------------

yok mu yorum arkadaşlar ?
 


polatomer

Üye
iyi gibi, ama yükleme yapamadım daha, öncesinde asus 526 kullandım. tasarım hafiflik ve kullanum olarak crea çok iyi.
 

tekel

Üye
crea cok kullanıslı bı telofon ..cok memnunum . hıc bır eksıgı yok suan . mukemmel bı telofon sınıfında .
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt