[ÇÖZÜLDÜ] RomPatcher+ yamaları yok

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
TheMadness

TheMadness

Üye
    Konu Sahibi
[ÇÖZÜLDÜ] RomPatcher+ yamaları yok
ivo777 belle 3.1 kullanıcısıyım. RomPatcher+ bomboş. Yamaları elle mi atacağım yoksa başka bir yöntemle mi?

Edit: Buldum E:/Patches içine atılacakmış
 


mustimix41

mustimix41

Üye
n8 kırmızı led kapatma yaması lazım elinde olan paylasırmı bulamadımmmm
 
TheMadness

TheMadness

Üye
    Konu Sahibi
Video ledi mi? Yoksa AF ledi mi?
 
  • Beğen
Tepkiler: Cane®
Cane®

Cane®

Üye
@n8madness imzana koptum ;)
 
TheMadness

TheMadness

Üye
    Konu Sahibi
  • Beğen
Tepkiler: Cane®
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt