[ÇÖZÜLDÜ] Bir sorum olacak ?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
[ÇÖZÜLDÜ] Bir sorum olacak ?
beyler hani telefona ilk fw atınca bi program var müziğin bi kısmını dinletiyosunuz o müziği buluyo size. işte ben onu kullanmıcam diye sildim şimdide işe yarayacağı tuttu. silmemiş olanlar adını söyleyebilirlermi ? şimdiden teşekkürler ..
 

serinaga

Üye
Hadi yaw o pro. bu işe mi yarıyor ? Yaw hakkaten teknoloji özürlü olmaya başladım
 
    Konu Sahibi
accık kurcalar insan telefonu
 

Türe

Üye
rica ederim symbiani biraktik ama aklimizda kalanlar iste
 

serinaga

Üye
accık kurcalar insan telefonu

Sorma ya belli kalıpta takılıp gidiyom bazen. Daha düne kadar millet anna kurdu ben ise eski sürümde kalmışım. Bir güncelledim ki belle'ye uçmuşum. Arada bir kurcalıyom ama ???
 

CanKartaL

Emekli Yönetici
Sound Hound da aynı işi gören güzel bir program forumda da mevcut
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...