Counter Strike 1.5 sXe yardımm .. !

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
CasuS_87

CasuS_87

Üye
    Konu Sahibi
Counter Strike 1.5 sXe yardımm .. !
Arkadaşlar ben yeni bi kasa aldım işletim sistemi win 7 ultimate .. Counter'i yükledim ve çok güzel sorunsuz çalıştı ve hala çalışıyor ;) ve sonra sxe yi yükledim sxe açık olunca counterde donma oluyor consola girmiyor vs vs . ne yapmam lazım ?
" the selected opengl mode is not supported by your video cart " hata bu bu hatayı sadece sxe açıkken veriyoo ..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt