Coulthard & Yakıt İkmali..

Sponsorlu Bağlantılar

>>impacter<<

>>impacter<<

Üye
Coulthard & Yakıt İkmali..
Coulthard, eski günlerdeki gibi pit stoplar sırasında yakıt alımının yasaklanmasının Formula1'e tat katacağını düşünüyor. Macaristan Grand Prix'sinde birçok takım yakıt ikmali sırasında sorun yaşamış ve pit alanında küçük çaplı alevlerle karşılaşmıştı.



Coulthard bu konuda, "Macaristan'daki alevler hemen söndürüldü ve kimse yaralanmadı ama bize pit stopların bir anda ne kadar tehlikeli hale gelebileceğini gösterdiler."

"Önceden, tüm yarış yakıtını aracınızda taşıdığınız zamanlar, pilotların lastikler ve frenlemeler üzerinde daha büyük bir etkisi vardı. Bazıları daha fazla pit stop yapsa da, eğer lastikleriniz izin verirse pit stop yapmadan bile yarışı tamamlayabilirdiniz."

"Araçların ağırlığı o zamandan bu yana çok değişti. Performansta ve aracın kontrolünde daha fazla dalgalanmalar vardı ve bu da daha fazla geçişe imkan sağlıyordu."

"Bugünlerde, kuru hava şartlarında, gridde ikinci çizgiden geride olan birini yarış kazanırken çok nadir görüyoruz. Çünkü sıralama performansı yarış sonucu ayna gibi yansıtıyor. Koşullar aynı olduğunda bu bir sürpriz olmuyor."

"Bu yüzden yarışlara heyecan katmak istiyorsak, benim görüşüm, bunu yapmanın en iyi yolu yakıt alımını yasaklamak."

Diğer bir yandan Coulthard markalar şampiyonasında altıncı sıraya gerileyen Red Bull'un tekrar dördüncülük için mücadele edebileceğine inanıyor.

Coulthard ITV'deki köşesinde, "Red Bull için üzücü geçen Macaristan haftasonundan sonra, markalar klasmanında Renault'nun arkasına düştük ve Toyota ile bağlantıyı kaybettik."

"Bu iyi değil ama dünyanın sonu da değil. Orta grup mücadelesindeki denge sezon boyunca bir takımdan diğer takıma geçti ve kalan yarışlarda çok şey değişebilir."

"Tüm takımlar kaynaklarını 2008 ve 2009 için bölmüş durumdalar. Ancak biz de RB4'ün gelişimi üzerinde çalışmalarımıza devam ederken, şampiyonadaki dördüncülük hedefimizi kovalıyoruz." dedi.
 


Üst Alt