CorePlayer v1.36. 7427 S60v3

anl_tr

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
CorePlayer v1.36. 7427 S60v3


Audio Formats

MP3, MP2, AAC, MKA, WMA, , WAV, OGG, Speex, WAVPACK, TTA, FLAC, MPC, AMR, ADPCM, ALaw, MuLaw, G.729, GSM

Video Formats

H.264 (AVC), AVCHD, MKV, MPEG-1, MPEG-4 part 2 (ASP), DivX, XviD, MJPEG, MSVIDEO1


Image Formats

JPEG (420, 422, 440, EXIF Headers)*, BMP, GIF, PNG, TIFF, MJPEG

Container Formats

Flash/FLV, Matroska, ASF, ASX, AVI, PS, M2TS, TS, 3GPP, MOV, MPEG-4, OGM formatlarını destekler...


Arkadaşlar bazı formatlarda ufak düzeltmeler yapılmış.Son sürümdür Güle güle kullanın

Bir Teşekkür Zor Olmamalı


20.11.2009 da eklenmiştir Not:
Bu düzenlenmiş sürümde uygulamaya eklenmiş yeni 8 tema bulunmaktadır.Temaları Araçlar Arayüzden degiştirebilirisniz ama kendi "default" seçerseniz.Temalar kısmı kayboluyor.Aklınızda bulunsun.
Ve ayrıca En Büyük sorun olan msj kısmına gelen mp3 , resim gibi dosyaları artık açmıyor.



Lütfen burayı okuyunuz dilimde tüy bitti(okuuuuuuuuuuuuuuu)
Not 04.01.2010: Telefonuz ya hac.kli olmalı yada Programı sertifikalandırıp yüklemeniz gerekmektedir.
Ve ayrıca eski sürümü kaldırmadan yükleyenlar dosya bozuk hatası alabilirler.Sertifika işlemleri için lütfen
S60 3rd Sistem Modifikasyon Uygulamaları buraya bakınız.




Bir Teşekkür Zor Olmamalı Sizin için Araştırıp sorunsuz sürümü buldum arkadaşlar.
 

Ekli dosyalar

Tepkiler: RoGue34, DarkredBlue61, dede55555 ve 926 diğerleri
Teşekkürler zor degil
 
Tepkiler: hekimha, dark121212 ve murat259
allah razı olsun
 
Tepkiler: dark121212

welfare

Üye
Çok teşekkürler çok işime yaradı.
 
1.35 sorunluydu onu kullanamıyordum. Bu sürüm de umarım sorunlarla karşılaşmam. Paylaştığın için çok teşekkürler::...
 

tusubasa

Üye
tesekurler saol 1 32 1 35 ve simdide 1.36 1hafta sonra 1.40 goruruz ınsallah
 

nhan

Üye
güvenli olmayan sunucudan alınan icerik kurulamaz hatası veriyor nasıl cozeriz
 

fazo

Üye
teşekkürler
 

anl_tr

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
güvenli olmayan sunucudan alınan icerik kurulamaz hatası veriyor nasıl cozeriz
sertifikalaman gerekiyor bunun için forumu araştır bir çok konu var

Teşekkür eden arkadaşların hepsine bende teşekkür ederim güle güle kullanın
 

ucar_14

Üye
N73 valla bende merak edip indirdim bir türlü kurulum yapmadı sertifika hatası diyor sertifikalandırma prg.indirdim anlatılanlara göre kurdum bu defa da dosyalar bozuk diyor ne telefonmuş yahu 6600 çok aratıyor.genede böyle bir paylaşımdan dolayı teşekkür ederim başka arkadaşların işine yarar belki