corby2 xp de modem olarak kullanma

    Konu Sahibi
corby2 xp de modem olarak kullanma
arkadaşlar corby2 mi xp de modem olarak kullanmak istiyorum telefonu modem olarak görüyor ama ağ bağlantılarında ağ kurmaya gelince görmüyor.yardımlaınızı bekliyorum
 
Samsung Pc Studio indir
Kur Ve Telefonu Bağla
İnternet Erişimini pc ye tanıy Yani İnternet Bağlantısına Tıkla
Driverlar Kurulduktan ve ağa bağlandıktan sonra programı kapat
Sağ altta Ayar hala duruyor Programı Açmadan Manuel Olarak Girebilirsin Kolay Gelsin