gazeL_
Üye
Corby Pro(B5310) şarj sorunu. Yardım lütfen.
Arkadaşlar öncelikle merhaba. Telefonu dün aldım ve genel itibariyle hoşuma gitti. Ancak çözemediğim bir olay var. Araştırdım ama bulamadım. Telefonu şarja taktığım zaman "Bağlantı kuruldu" diyor ve başka hiç bir şey yapamıyorum. Telefon sadece şarj oluyor yani. Bu durumu açıklar mısınız?
Şimdiden teşekkür ederim.
Şimdiden teşekkür ederim.
( (şarzım nokia bu arada)
:
