Conversation - iPhone Style SMS (İphone Tarzı Sms)

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Conversation - iPhone Style SMS (İphone Tarzı Sms)

sertifikalayıp kurun arkadaşlar..
 

Ekli dosyalar

Tepkiler: şah46, warwolf26, beam77 ve 35 diğerleri

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
iyi günlerde kullanın..
 

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
iyi günlerde kullanın..
 

djdeycan

Üye
bu nedir açıklama yapabilirmisn ?
 

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
başlıkta yazıyor..
 

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
birşey değil canım..
 

draw1907

Üye
deneyen varmı arkadaşlar ? deneyen kuran bi yorum yapsa ne güzel olur. telefon program çöplüğü gibi oldu herşeyi kurduk çökecek yaknıda
 

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
ya bi deneyin..
 

cattr70

Üye
Paylasan arkadasa cok tesekkurler, ama N97 olmadı.Sertifikaladım, ama hacklenmemis telefonumda "Application access not granted" mesajı verdi. Bilginize...
 
Ben de 5800 da sertifikalayıp denedim aynı hatayı verip çalışmadı
 
1000 kere sertifikaladım olmuyo
 

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
program çalışmadığı için konu kapatılmıştır..
 

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
hackli telefonlarda çaılışıyormuş arkadaşlar..
 

0mercip

Üye
arkadaslar ben 5800 telefonuma sey istiyorum iphone tarzı sms yazmak mümkünmü acaba su şekilde ?

 

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
bu o işte..
 

0mercip

Üye
ya ben slideIT gibi bişi istiyom böle harfler büyük çıkcak ama bulamadım slideIT'de kuramadım zaten :/ tr desteğide yokmus