devlis35 Üye Arkadaşlar ControlFreak programını d900i de kullanmam mümkün mü ? yardımlarınız için şimdiden tskr ederım..
Arkadaşlar ControlFreak programını d900i de kullanmam mümkün mü ? yardımlarınız için şimdiden tskr ederım..
mafia35tr Üye evet bende control freakı kullanıyodum size tavsiye edecektim ama edemedim çünkü benden önce tavsiye etmişler heralde
evet bende control freakı kullanıyodum size tavsiye edecektim ama edemedim çünkü benden önce tavsiye etmişler heralde
lionn38 Üye teşekürler eline sağlık --------------- Ekleme --------------- arkadaşlar neden linke ulaşamıyorum.