Command & Conquer: Red Alert [By EA Mobile] s60v3 [Türkçe] Tüm Version!

rzgr61

Üye
Çok teşekkürler PC de çok oynadm ama telefonda ilk olcak umarm aynı zevki verir.. Eline emeqine saqlık
 

aryscat

Üye
2-3 yıldır ara ara bu oyunu aradım... bir dönemin en kral oyunuydu. denedim . tek kelimeyle harika. özel teşekkür....
 

KiDMaN

Üye
Thanks işte bu hayatımın oyunu
 

KiDMaN

Üye
kontroller cok zor
 
ben bunun ps versiyonlarını cok seviyom
ama 240x320 boyutunda 6300 göre bildiğiniz varmı
 
yaaa bu oyunu çok seviyorum ama malesef bana uymuyor 320x240 yokmu acaba
 

m2sah

Üye
teşekkür ederim age of empiresi oynadım ama bunu ilk kez duydum teşekkürler tekrar
 

avcı_32

Üye
çok saol birader uzun zamandır arıyordum
 

orhanbey

Üye
bu oyun parca halin de bu oyunu nasıl yüklerim ayrıca 6600 da bu oyun oynanır mı
 

last321

Üye
n73 te tek bolum calısıo dıerlerıne gırmıo sorun nedır ?
 

kapan70

Üye
ya kardeşim bu oyun yarım gösteriyo N73 de
 

hitman59

Üye
ben dün 230x320 olanı çalıştırmaya çok uğraştım fakat 5130un daha doğrusu çoğu s40 telefonun rami yetmediği için çalıştıramadım. 3 ayrı telefonda denedim calısmadı yetersiz bellek hatası veriyor ama şimdi burdan 176x220 boyutunu indirip telefona kurdum şuan oynuyorum calısıyor bir sorun yok. bu oyunu illa çalıştırcam diyorsanız (benim gibi) 176x220 boyutunu deneyin.
 

rapman

Üye
çook eskiden oynardım bu oyunu pcde.harika bir oyundu çok zevkliydi.teşekkür ederim bu güzel paylaşımın için