çok temiz ciziksiz n82-4gb

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
salkin

salkin

Üye
    Konu Sahibi
çok temiz ciziksiz n82-4gb
 


furkano

furkano

Üye
dün darty bu fiyata sıfırını verdi hocam..
 
Dark_Knight61

Dark_Knight61

Üye
İyi Satışlar
 
salkin

salkin

Üye
    Konu Sahibi
ii almış aga napalım ben 1.000 liraya aldım. ;) ilanıda baltalamayalım lütfen böyle msjlarla.

--------------- Ekleme ---------------

saol kardeşim :)
 
mbemurat

mbemurat

Üye
ii almış aga napalım ben 1.000 liraya aldım. ;) ilanıda baltalamayalım lütfen böyle msjlarla.

--------------- Ekleme ---------------

saol kardeşim :)


sen yinede fiyatını gözden geçir.hepsiburadada 569 tl şu anda
 
salkin

salkin

Üye
    Konu Sahibi
evet öle bir kampanya yapmışlar. fiyatı düşürdüm zaten :D
 

bycml

Üye
dün aldım daha 599 TL peşine 10 taksit hemde
 
tmrcntmr

tmrcntmr

Üye
bende k770i var garantili faturalı tamirsiz tertemiz düşünürsen 0543 482 79 07
 
salkin

salkin

Üye
    Konu Sahibi
yok daha üst model düşünüyorum
 
turkishforce

turkishforce

Üye
ben de sıfırdsan farksız ful kutulu çiziksiz ekranı koruma film kaplamalı telefonumu 470 liraya vereceğim.
ilgilenen varsa 544 414 92 44 ibrahim
izmir ve 10 gün için ankaradan elden alabilirsiniz
 
salkin

salkin

Üye
    Konu Sahibi
kendine konu açmayı dene kardeş
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt