Çok sevmezsen çok acimazsin - Can Yucel

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Doğuş Pertez

Doğuş Pertez

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Çok sevmezsen çok acimazsin - Can Yucel
Baglanmayacaksin bir seye, oyle koru korune.
"O olmazsa yasayamam."
demeyeceksin.
Demeyeceksin iste.
Yasarsin cunku.
Oyle beylik laflar
etmeye gerek yok ki.
Cok sevmeyeceksin mesela. O daha az severse kirilirsin.

Ve zaten genellikle o daha az sever seni, Senin o'nu sevdiginden.
Cok
sevmezsen, cok acimazsin.
Cok sahiplenmeyince, cok ait de olmazsin hem.

Calistigin binayi, masani, telefonunu, kartvizitini...
Hatta elini
ayagini bile cok sahiplenmeyeceksin.
Senin degillermis gibi davranacaksin.

Hem hicbir seyin olmazsa, kaybetmekten de korkmazsin.
Onlarsiz da
yasayabilirmissin gibi davranacaksin.
Cok esyan olmayacak mesela evinde.

Paldir kuldur yuruyebileceksin.
ille de bir seyleri sahipleneceksen,

Catilarin gokyuzuyle birlestigi yerleri sahipleneceksin.
Gokyuzunu
sahipleneceksin,
Gunesi, ayi, yildizlari...
Mesela kuzey yildizi, senin
yildizin olacak.
"O benim." diyeceksin.
Mutlaka sana ait olmasini
istiyorsan bir seylerin...
Mesela gokkusagi senin olacak.
Ille de bir
seye ait olacaksan, renklere ait olacaksin.
Mesela turuncuya, yada pembeye.

Ya da cennete ait olacaksin.
Cok sahiplenmeden,
Cok ait olmadan
yasayacaksin.
Hem her an avuclarindan kayip gidecekmis gibi, Hem de
hep
senin kalacakmis gibi hayat.
ilisIk yasayacaksin. Ucundan tutarak..
 
  • Beğen
Tepkiler: huri$ ve Reşwan


Reşwan

Reşwan

Emekli Yönetici
ne güzel anlatmış ama demi, ama bişey var henüz sevememişkende acı çekebiliyor insan
 
huri$

huri$

Üye
ille de bir seyleri sahipleneceksen,

Catilarin gokyuzuyle birlestigi yerleri sahipleneceksin.
Gokyuzunu
sahipleneceksin,
Gunesi, ayi, yildizlari...
Mesela kuzey yildizi, senin
yildizin olacak.
"O benim." diyeceksin.
Mutlaka sana ait olmasini
istiyorsan bir seylerin...
Mesela gokkusagi senin olacak.
Ille de bir
seye ait olacaksan, renklere ait olacaksin.
Mesela turuncuya, yada pembeye.



Fazlasina sahip olaya kalsan zarar yeter bunlar da napalim
ben bu $iiri dinlemeyi çok seviyorum
te$ekkurler karde$
 

ensarb

Üye
Can Yücel'in şiirlerini gerçekten seviyorum.
 
farukozer4444

farukozer4444

Üye
ezbereym bu şiiri... çok güzel bi şiir
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Legendary.
Cevap
10
Görüntüleme
682
Reşwan
Doğuş Pertez
Cevap
0
Görüntüleme
1K
Doğuş Pertez
Cevap
0
Görüntüleme
547
Cevap
11
Görüntüleme
1K


Üst Alt