adam john
Üye
çok merak ettiğim bir konu..
benim iphone 4 üm var.laptobu lan kablosu ile internete bağlıyorum.ardından ağ paylaşımı yapmak istiyorum.yani iphone'u laptoba bağlayıp internete girmek istiyorum fakat bunu denediğimde iphone laptoptaki internet ağına bağlanamadı bunun bir yolu yada bir programı var mı? şimdiden teşekkürler..
