çok merak ettiğim bir konu..

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
adam john

adam john

Üye
    Konu Sahibi
çok merak ettiğim bir konu..
benim iphone 4 üm var.laptobu lan kablosu ile internete bağlıyorum.ardından ağ paylaşımı yapmak istiyorum.yani iphone'u laptoba bağlayıp internete girmek istiyorum fakat bunu denediğimde iphone laptoptaki internet ağına bağlanamadı bunun bir yolu yada bir programı var mı? şimdiden teşekkürler..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt