çok komik yaa gülmekten kırıldım...

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
iremm

iremm

Üye
    Konu Sahibi
çok komik yaa gülmekten kırıldım...
sag ayagina alirmisin balic alirsin.vurumusun vurursun.gol olur mu oluurr gooll
"ilker yasin"

spiker:ercan taner
karambol bir pozisyon için;
-evet o topa bir ayakkabı lazım, ama maalesef yok..


"dördüncü hakem iki dakika uzatma anı işaret ediyor.."
- hasan sas saçini basini yolamiyor çünkü saçi yok sayin seyirciler


trt spikeri:
gökdenizzzz
karadenizzzz
dakika onsekizzz



4 nisan 2004 galatasaray beşiktaş maçı-levent özçelik:
"galatasaray tribünlerinden hakem ali aydın'a çok yoğun olarak yüksek oktavlı protestolar var"


bir barcelona maçı özetleri esnasında gaza gelen tv8 spikeri:
"ronaldinho ve eto gibi iki futbolcum olsun, yüz milyar borcum olsun sayın seyirciler"


beşiktaş-fenerbahçe maçı,radyodan.
-tomas'ın malum yerine geliyor top.....aslında bunun bir tedavisi var ama saha içinde yapmak uygun olmaz.



taç topa çıktı...
( ümit aktan)



fenerbahce-barcelona macı rivaldo'nun golü sonrası :
- yapma rüştü seviniyorlar..



umit aktan dundee united vs. trabzon maçında hami'nin golünden sonra
- hami dandi'ye dan diye çaktı




galatasaray'ın sampiyonlar ligi maci. devre arasi oldu, ama hala yayindalar. olayin farkında olmayan turgay seren'in sorusu: cay var mı cay?



umit aktan hızlı verilmiş bi pas sonrasında "hede taksi tutsa yetişemez o topa" dediydi.




orhan ayhan, radyoda galatasaray'ın maçını anlatmaktadır. ve özlü sözü patlatır:
- galatasaray, ligde, birinciyle üçüncü arasında ikinci sırada.



moldova maçından ilker yasin buyuruyor.
"ceza sahası ana baba günü gibi...





spiker: ercan taner
"arif topu aldı... orta arif'ten, hakan bir kafa guuuooool guuuoooollll... hiç farketmez hiç farketmez, alman, italyan, ispanyol, ingiliz, hiç farketmez, harikasın hakan şükür harika, harika. goool gol gol."

:kop::kop: ben gülmekten kırıldım
 
  • Beğen
Tepkiler: wasathh


Nazy

Nazy

Üye
- hami dandi'ye dan diye çaktı :kop:
 
canturgay

canturgay

Üye
"dördüncü hakem iki dakika uzatma anı işaret ediyor.."
- hasan sas saçini basini yolamiyor çünkü saçi yok sayin seyirciler
:D:D:D
 
nightdragon35

nightdragon35

Üye
beşiktaş-fenerbahçe maçı,radyodan.
-tomas'ın malum yerine geliyor top.....aslında bunun bir tedavisi var ama saha içinde yapmak uygun olmaz.

bu harika idi .eline saglık.
 
XxCeMrExX

XxCeMrExX

Üye
saol canım :)
 
kabasakalist

kabasakalist

Üye
evet bayağı komikmiş :):):):):)
 

karacaoğlan040

Üye
Well done :d
d
 

Silinen Üye 299735

Üye
:ehe:ehe
 
CoYoTe®

CoYoTe®

Üye
galatasaray ligde birinciyle üçüncü arasında ikinci sırada...Allah Allah Bak Sen:pro::D:D
 
baharakka

baharakka

Üye
:kop:güzeldi..
 
Doğuş Pertez

Doğuş Pertez

Emekli Yönetici
beşiktaş-fenerbahçe maçıradyodan.
-tomas'ın malum yerine geliyor top.....aslında bunun bir tedavisi var ama saha içinde yapmak uygun olmaz.

:ehe
 

cLuBBeRzAn-CoCo

Üye
:ehe
 
-YARINIYOK-

-YARINIYOK-

Üye
:ehe:ehe
 
qurbuz

qurbuz

Üye
spiker: ercan taner
"arif topu aldı... orta arif'ten, hakan bir kafa guuuooool guuuoooollll... hiç farketmez hiç farketmez, alman, italyan, ispanyol, ingiliz, hiç farketmez, harikasın hakan şükür harika, harika. goool gol gol."





bide benden
leeds unided-gs maçı penaltı
hagi topun başında
spiker:
haydi hagi haydi aslanım haydi koçum atarsın ve gollllllllllllllllllllllllll sprsin hagi





gs-leedes unided
spiker :
verdi solak hakem penaltı bunun adı penaltı bunun adı penaltı
ümit davala geliyor top ayrı köşeye kaleci ayrı köşeye gidiyor
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt