haliloz95
Üye
-
Konu Sahibi
-
arkadaşlar dün aklıma bir şey geldi kendi kendime dedim ki ulan sen bu n8 e 11 aydır gözün gibi baktın çok temiz kullandın acaba takasla üstüne max 100 tl koyup 701 alsan nasıl olur? Bugün ilk iş gittim 5 bayi dolaştım gözüm gibi baktığım üzerinde hiç çizik bile olmayan n8 ime en yüksek fiyat veren 500 tl verdi.. Ve şu an hayal kırıklığıyla eve dönüyorum. Kavga çıkmasın sadece paylaşmak içi yazdım..
arkadaşlar dün aklıma bir şey geldi kendi kendime dedim ki ulan sen bu n8 e 11 aydır gözün gibi baktın çok temiz kullandın acaba takasla üstüne max 100 tl koyup 701 alsan nasıl olur? Bugün ilk iş gittim 5 bayi dolaştım gözüm gibi baktığım üzerinde hiç çizik bile olmayan n8 ime en yüksek fiyat veren 500 tl verdi.. ve şu an hayal kırıklığıyla eve dönüyorum. Kavga çıkmasın sadece paylaşmak içi yazdım..
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?