çok hırslandım!

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
çok hırslandım!
arkadaşlar dün aklıma bir şey geldi kendi kendime dedim ki ulan sen bu n8 e 11 aydır gözün gibi baktın çok temiz kullandın acaba takasla üstüne max 100 tl koyup 701 alsan nasıl olur? Bugün ilk iş gittim 5 bayi dolaştım gözüm gibi baktığım üzerinde hiç çizik bile olmayan n8 ime en yüksek fiyat veren 500 tl verdi.. ve şu an hayal kırıklığıyla eve dönüyorum. Kavga çıkmasın sadece paylaşmak içi yazdım..
 
Tepkiler: erergun

Türe

Üye
Nokianin politikasi bu kazik fiyata satiyor sonra da 5 para etmiyor
 
Tepkiler: n000k ve Suyaka
    Konu Sahibi
aynen öyle ama çok hayal kırıklığına uğradım
 

covar

Üye


arkadaşım nasıl oluyor ya 500 tl veriyolar n8 e sıfırı 1000 tl bu telefonun bende nokia c6-01 var bayiye götürdüm adam peşin 450 tl verdi bana bi arkadaşımdada n8 var onunkiyede en fazla 600 tl verdiler
 
Arkadaşim Telefoncu Benım c7 eme baktı hic cizik yoktu 7 aylıktı ekranında jiletin bıle vardı 700 tlye alirim dedi 2012 de Nfc olayi yayginlaşacak dedi nfc li telefonlar degerlnecek dedi bende satmaktan vazgectım
 

qsaw

Üye
aynı buz dolabı gibi kullan 1-2 sene geçsin anca demirine hurdacılar para verir
 
c6-01 e 450 tl diolar he iyimiş
 

yasarr35

Üye
ben c7 mi yazın 800 TL ye almıştım ve aldıktan bir hafta sonra 950 olmuş geçenlerde teknosada 1050 TL satsam ne kadar eder acaba temiz kullanıyorum
 

tlf culara 2.el temiz n8 ne kadar diye bi sorsaydın,eğer illa satacaksan elden kendin sat kardeş yada netten
 

Türe

Üye
ben 800 e aldığım cihazı 650 civarında satmıştım
 

Silinen Üye 737108

Kapalı Hesap
N8'in 2. el piyasası zaten 600 tl'den başlıyor piyasada. Adam 500 verecek ki kendisi de kar yapacak o yüzden en güzeli sahibinden gibi sitelerde elden satmak.
 

meletim

Üye
bencede elden satmak en iyisi zaten telefoncu düşük verecek mecbur kar etmek için elden satarak onun alacağı karı sen alırsın ..
 
ben ikinci el almıştım 700 e gelmişti x6+350 x6 yı 350 ye saymıştı zaten satacaksanız tanıdık bir telefoncu olmasına dikkat edin ve satmadan önce ikinci el fiyatını sorunki aradaki fiyat farkını fazla düşüremesin telfoncuların politikası düşük fiyata al yüksek fiyata sat
 
Ben C6-01 i 300 e satmıştım 500 ' e indiği zaman :
 
elden satarsan daha yüksek bi fiyata satarsın sen telefoncuya gidip 500 verirsen oda 700 750 liraya geri satar.
 
Tepkiler: Amaru Shady

ex3m

Üye
BENm c7 me 650 veririm diyor. Kimi 600 vs.vs üstüne staj paramı 2000 civarı kattımmı iphone 5 i görüüm heralde.
 
ve temiz c7 ' yi 500 den aldım ve gayet memnunum .
 
Benim savunduğum düşünce birkez daha tastiklendi. Biz türk milleti bir mal aldığımız zaman üzerindeki poşeti çıkartmadan kullanırız. Sıfır araba alanların kaçını gördünüz aldığı ilk gün söken ? yada cep telefonu ? en basitinden evde anneniz yeni kanepe geldiğinde hemen üzerine örtü örtmezmiyiz? kanepenin desenini unutan anneler var. Ve bu bizdede böyle. Bir türlü bu tabuyu yıkamadım. Benlemi mezara gidecek kullanırım amaaan boşver diyemiyoruz. Al işte arkadaş ne çekmiş çizmemek için sonu ne ? bırakın arkadaşlar gönlünüzce kullanın satarken taş çatlasın 50 tl oynar. değermi yaaa telefoncu senden alırken temizliğinin hiç bir önemi olmaz ama satarken bak şöyle temiz böyle çiziği yok. Telefonculara yol olmayın. Poşetsiz kullanım özgürlüğü kullanın haklarınızı.
 
Tepkiler: Quaresma53 ve AмσηR@
poşetli hiç kullanamıyom zaten
 

MertcaN9

Üye
bende poşetli kullanıyorum ama bunu telefonculara şöyle olsun filan diye değil ben çizik ekrana bakmak istemyiorum arkadaşım tozlu iz kalmış ekrana bakmak istemiyorum bu jiletinlerin faydası var ki koyuyorlar bence bunuda düşünmek gerekir
 
Tepkiler: Quaresma53
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...