Çok güzel temalar...Bakmaya deger

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Nedved

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Çok güzel temalar...Bakmaya deger




























































 
Tepkiler: sinner60

acer42

Üye
eyvallah kardeşim
 

DiaBLoS

Admin
Paylaşım için sağolasın kardeş

Saygılar
 

reoksit

Üye
indirme n73te sorun çıkartıyor temayı kaldırmak büyük problem dosya yöneticisinden görülemiyoryani kaldırmak için teli formatlaman gerkiyor
 
veyselcim çok hoşlar emeğine sağlık
 

mynokia

Üye
Teşekkürler arkadaşım..
 

Nedved

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
rica ederim...Güle güle kullan

--------------- Ekleme ---------------

indirme n73te sorun çıkartıyor temayı kaldırmak büyük problem dosya yöneticisinden görülemiyoryani kaldırmak için teli formatlaman gerkiyor

N73 te deneme fırsatım olmadı sorunlu olabilir mi bilmiyorum...Deneyince sonucu yazarım...Sorun senin telefonda da olabilir...Baska N73 te denedin mi?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...