SymbianHacker
Kapalı Hesap
Çok fena faka bastım
11. Sınıfa gidiyorum ama hala çocukça şakalar yapıp duruyorum. Bugünde olan oldu işte. Her öğlen arası milletin eşyalarına arkadaşımla birlikte tuz döküyoruz. Bugün de bizi suç üstü yakaladılar. Tüm sınıfa rezil oldum. Bundan sonra yapılan şeyleride benden bilirler artık
napacam şimdi ben çok pişman oldum 
napacam şimdi ben çok pişman oldum 





