-------------------!!!çok çok önemli bir s60 sorunu!!!---------------------

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
boroborox

boroborox

Üye
    Konu Sahibi
-------------------!!!çok çok önemli bir s60 sorunu!!!---------------------
arkadaşlar bildiğiniz gibi nokiada 360 serisini v3 v2 v1 gibi şeylerle ayırmış s0 v3 olan bir telefon v2,v1 in uygulamalarını çalıştırabilirmi eğer çalıştıramaz ise çalıştırabilicek bir program var mı?:aman2:
 


volcapan

Üye
teşekkürler

--------------- Ekleme ---------------

pardon yanlış yere mesaj attım
 
Esendağlı

Esendağlı

Üye
Benim cihazım n78 s609.3 ama bazı 9.1-9.2 uygulamalarını çalıştıryor.ama hepsini değil tabi.ama bunu yapacak bir program duymadım.
 
boroborox

boroborox

Üye
    Konu Sahibi
hadi ya yinede saol
 
burak9400

burak9400

Üye
çalıştırması gerekir diye düşünüyorum ama bazı sorunlar olabilir gibime geliyor.nedeninin açıklayayım şimdi mesela sen bir pc aldın ve bu xp olsun.sen buna 98 uyumlu bir program yüklersen büyük bir ihtimal açar.bunu program olarak değil oyun olarak da düşünebiliriz.bu benim düşüncem bu dediğini daha önce hiç düşünmemiştim çünkü bunu düşünmemi gerektirecek bir neden olmamıştı:D:D:D
 
boroborox

boroborox

Üye
    Konu Sahibi
ov sanada saol kardeşim benim aklıma geldi çünkü arkadaşta 6600 var ve beğendiğim birşey var onda
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt