Cografya: barajlar ne için yapılır?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
tazz2

tazz2

Üye
    Konu Sahibi
Cografya: barajlar ne için yapılır?
bilen arkadaslar cevabını yazarmısınız :hmmm
 


CABBAR

CABBAR

Üye
Ne demek ne için yapılır ? Nüfus artışı değilde nüfus planlaması falan olmasın o
 
tazz2

tazz2

Üye
    Konu Sahibi
bilmiyom sınav kagıdında öyle yazıyormuştu
 
Kiziltilki1

Kiziltilki1

Üye
Acık hava halka acık yuzme havuzu yapmak icin yapılıyor. :d:
 
Heroata

Heroata

Üye
Bi tur hidroelektrik santrali olan barajlar buyuk bir dinamodur. Elektrik uretir
 
MrExpert

MrExpert

Üye
Hem elektrik üretip hemde suyu bir nevi istiflemek.
 
Kiziltilki1

Kiziltilki1

Üye
barajlardaki suyla elektrik uretilir.Yani suyun akma kuvvetiyle dinamoyu dondurur. Buda dinamonun elektrik uretmesini sağlar. Suyu istifleyerek yağan yağmur suyunu tutarak yağmur fazla yağarsa sel olmasını onler. Yağmur yağmayan yani kurak olan yerlere borularla suyun tasınmasıyla kuraklığın onune gecilmis veya yağmurun yağmadığı zamanlarda burdaki sularla susuz kalmamızı onler. Bunlara acıkhava sudepoları diyebiliriz. Yardım edebildim mi gardaşım.
 
otostopçu

otostopçu

Üye
1 pound a balık satmak için :zong:
 
Kiziltilki1

Kiziltilki1

Üye
Kimileri sıcak yaz gunlerinde serinlemek icin boyle onemli olan yerlerde yuzuyorlarda bunu ifade etmek icin ilk mesajı yazdım. Hem odevlerinizi eski yontemle yani kitap okuyarak yaparsanız daha iyi olur. Benim gibileride sizi tiye almaz bunları kaynağından doğru bir biçimde oğrenirsiniz.
 
Kerim.

Kerim.

Üye
:d:
 
haydaravısyon

haydaravısyon

Üye
sel taşkınlarını önlemek için :))
 
Kiziltilki1

Kiziltilki1

Üye
Acık hava halka acık yuzme havuzlarında yuzmek cok guzel oluyor. İcme suyu olduğu icin hem yuzuyon hen susayınca suyunu iciyon arada sırada Kazım yuzerker sulamasa daha iyi olurdu ama alan buyuk hemen kirlenmiyor.
 
Kerim.

Kerim.

Üye
Acık hava halka acık yuzme havuzlarında yuzmek cok guzel oluyor. İcme suyu olduğu icin hem yuzuyon hen susayınca suyunu iciyon arada sırada Kazım yuzerker sulamasa daha iyi olurdu ama alan buyuk hemen kirlenmiyor.
Cevap gelmis
 
Kiziltilki1

Kiziltilki1

Üye

kızmıyon değilmi buraya eğlenmeye geldik. Gereksizlerde sulandırmadan olmaz yoksa konu değerini kaybeder. Gozden duser hatırlanmaz bile ben konuyu gırgıra vurup canlı tutmaya calısıyom.
 
Kerim.

Kerim.

Üye


kızmıyon değilmi buraya eğlenmeye geldik. Gereksizlerde sulandırmadan olmaz yoksa konu değerini kaybeder. Gozden duser hatırlanmaz bile ben konuyu gırgıra vurup canlı tutmaya calısıyom.

Niye boyle bisey dedinki bana:allalla::hmmm
bende girgir gecmistim cevap gelmis cevap budur manasinda:allalla:

- - - Eklendi - - -

konu sahibi ben degilim oyle sandiysan:allalla:
 
Kiziltilki1

Kiziltilki1

Üye
Karıstırdım. Pardon
 
Kerim.

Kerim.

Üye
:oke:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt