CM9 Galaxy S süper !

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

CanKartaL

Emekli Yönetici
Wireless ile ilgili sorunu olan var mı? Bazen wireless öyle bir kapanıyor ki wifi açma düğmesi pasif oluyor ve çalışmıyor :S Reboot edene kadar wifi aktif olmuyor.
 

PriZm

Üye
Wireless ile ilgili sorunu olan var mı? Bazen wireless öyle bir kapanıyor ki wifi açma düğmesi pasif oluyor ve çalışmıyor :S Reboot edene kadar wifi aktif olmuyor.
bir kere bende oldu o.telefonun tuşlarını kitlemiştim 2-3 dakika sonra açtığımda düzelmişti.daha da olmadı
 
[COLOR=""][SIZE=""]
Wireless ile ilgili sorunu olan var mı? Bazen wireless öyle bir kapanıyor ki wifi açma düğmesi pasif oluyor ve çalışmıyor :S Reboot edene kadar wifi aktif olmuyor.
Yeniden başlatınca düzelmesi lazım abim [/SIZE][/COLOR]
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...