CanKartaL
Emekli Yönetici
Es file manager yükle.şu ana kadar gördüğüm en iyi file browser.başlangıç klasörünü /mnt/ olarak ayarla.
sd card=internal sd emmc=external sd
bende bağlantı kopma sorunu hiç olmadı.kablo temazsızlık yapıyor olabilir kontrol et.
root explorer da herşey bambaşka3 tane mi ne sdcard var external sd si emmc klasörleri falan var daha bir sürü
Şunlara Nokia gibi A: B: C: D: diye yapsalar ne güzel olurmuş. Birşey değil bazıları kısayol gibi. Geçen akşam Apk yedeklerime girecektim 20 dk falan sürdü :S ordan giriyorum dahili hafızaya geçiyor diğerinden giriyorum external a atıyor falan :S
Bağlantı için Nokia usb kablosu kullanıyorum acaba ondan mı kopuyor diyorum diyorumKablo C6-01 de hiç sorun çıkartmıyor ama.
Nokia usb-otg kablosunu da takıp deneyemedim bir türlü. Çalışıyor mu ki usb-otg cm9 da?
Yanılıyorsun Ali. Yani yanılmıyorsunda şöyle bişey var. CM9 dan örnek vereyim depolama ayarlarından uygulamaları dahiliye kur var o seçeneği kaldırırsan internal ile external yer değişiyor. O açıdan söyledim. Şuan benim sdcard external, emmc ise internal. Yer değiştirdim
Emmc klasörü external sd kart
sdcard klasörü internal sd kart nesini anlamadınki
tamamda ben bunu Özcan abi için söyledim ve o büyük ihtimal öyle bir seçeneğin olduğunu dahi bilmiyordur
Yanılıyorsun Ali. Yani yanılmıyorsunda şöyle bişey var. CM9 dan örnek vereyim depolama ayarlarından uygulamaları dahiliye kur var o seçeneği kaldırırsan internal ile external yer değişiyor. O açıdan söyledim. Şuan benim sdcard external, emmc ise internal. Yer değiştirdim
Emmc klasörü external sd kart
sdcard klasörü internal sd kart nesini anlamadınki
otg dene belki çalışır
tamamda ben bunu Özcan abi için söyledim ve o büyük ihtimal öyle bir seçeneğin olduğunu dahi bilmiyordurdaha yeni yükledi
Yanılıyorsun Ali. Yani yanılmıyorsunda şöyle bişey var. CM9 dan örnek vereyim depolama ayarlarından uygulamaları dahiliye kur var o seçeneği kaldırırsan internal ile external yer değişiyor. O açıdan söyledim. Şuan benim sdcard external, emmc ise internal. Yer değiştirdim
Root olunca sd card var, emmc falan var ana dizinde. Sanırım Root olmayanlar için de mnt/sd card ve mnt/emmc gibi kısayollar koymuşlar. Bellekler biraz karışık ve dolu olduğundan o akşam neresine girdim çıktım hatırlamıyorum. En son marketten 6-7 tane dosya yöneticisi indirdim
Bu arada usb otg için Nokia nın kablosu olmuyor :S Çakal Nokia kabloyu köşeli yapmış, yuvasını da ona göre yapmış. başka cihaza uymuyor kablosuYeni usb otg kablosu almam gerekecek eğer çalışıyorsa.
- - - Eklendi - - -
Tamam biraz acemiyim ama öğrenicem şu aleti kullanmayıO zaman görürsünüz siz
- - - Eklendi - - -
Bağa didi onuacemiyim ben daha bilmiyorum fazla. Depolama ayarlarında "Dahili hafızayı kullan" seçeneği seçili bende. Dahili hafızaya sd card +external diyor, harici taktığıma emmc diyor.
Burdan sonra yine bir karışıklık olacak gibi ya hadi hayırlısı
Aynen otg olmuyor bende aldım bir tane napalım
Haa okey ozaman ben biraz kafasını karıştırayım
tamamda ben bunu Özcan abi için söyledim ve o büyük ihtimal öyle bir seçeneğin olduğunu dahi bilmiyordurdaha yeni yükledi
Bağa didi onuacemiyim ben daha bilmiyorum fazla. Depolama ayarlarında "Dahili hafızayı kullan" seçeneği seçili bende. Dahili hafızaya sd card +external diyor, harici taktığıma emmc diyor.
Burdan sonra yine bir karışıklık olacak gibi ya hadi hayırlısı
oluyor ama Nokia markalı olmaması gerekiyormuş.
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
An OTG-cable (make sure it's not NOKIA branded, as they have square connectors. You can use some sandpaper to smooth those edges though, so they'll fit inside a normal micro-USB base)
Haa okey ozaman ben biraz kafasını karıştırayım
- - - Eklendi - - -
Şimdi abi sen dahili hafıza kullandığın için:
internal : sdcard --->>> yani dahili hafızası
external : emmc --->>> yani harici hafıza kartı.
Eğerki dahili hafıza kullan seçeneği kaldırılırsa sonuç şu oluyor.
internal : emmc --->>> harici hafıza kartı(Taktığın harici kart bu kabul ediliyor.)
external : sdcard --->>> dahili hafıza kartı(Buda telefonun dahili hafızası kabul ediliyor.)
Haydi Allah Bismillah. Kendi kafam karıştı bi anHatam varsa düzelt Ali sinirlendim kendime
oluyor ama Nokia markalı olmaması gerekiyormuş.
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
An OTG-cable (make sure it's not NOKIA branded, as they have square connectors. You can use some sandpaper to smooth those edges though, so they'll fit inside a normal micro-USB base)
Orda da yazmışlar. Nokia nın köşeli otg kablosu olmuyormuş. Yalnız bir sorun var Galaxy S te Usb otg olarak değil de Usb Host olarak göstermişler hep. Enerjiyi hep harici adaptör veya 2. usb kablosuyla almışlar. Yani Galaxy S usb ye elektrik veremiyor galiba. Hiç denediniz mi otg yi siz ?
- - - Eklendi - - -
peki usb den harici disk bağlarsak o da bunların amcaoğlu mu oluyor
peki usb den harici disk bağlarsak o da bunların amcaoğlu mu oluyor
Tahmin edebildiğim kadarıyla bir şekilde mnt klasörünün içinde görünecektir (herhalde)
Veya sdcard ın içinden de girilebilir.
Ya da ana dizinde externalsdcard falan yazabilir.
Veyahut /system/etc/security/cacerts içinde bile çıkabilir(Not: dizin yolunu salladım boşuna girip bakmayın/veya bakın belki de gerçekten orda çıkar )
Kernel destekliyorsa otomatik mnt'ye yerleşir.
Umarım destekliyordur yoksa tüm klasörleri kurcalamak zorunda kalabilirim
Sgs'in bütün kernelleri bellekleri otomatik olarak /mnt/ dizinine bağlıyor
Kernel destekliyorsa otomatik mnt'ye yerleşir.
Evet aynen öyle . Bendede hep mntye bağlı hepsi.
Sgs'in bütün kernelleri bellekleri otomatik olarak /mnt/ dizinine bağlıyor
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?