CM9 Galaxy S süper !

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

CanKartaL

Emekli Yönetici

root explorer da herşey bambaşka 3 tane mi ne sdcard var external sd si emmc klasörleri falan var daha bir sürü
Şunlara Nokia gibi A: B: C: D: diye yapsalar ne güzel olurmuş. Birşey değil bazıları kısayol gibi. Geçen akşam Apk yedeklerime girecektim 20 dk falan sürdü :S ordan giriyorum dahili hafızaya geçiyor diğerinden giriyorum external a atıyor falan :S

Bağlantı için Nokia usb kablosu kullanıyorum acaba ondan mı kopuyor diyorum diyorum Kablo C6-01 de hiç sorun çıkartmıyor ama.
Nokia usb-otg kablosunu da takıp deneyemedim bir türlü. Çalışıyor mu ki usb-otg cm9 da?
 

PriZm

Üye

Emmc klasörü external sd kart
sdcard klasörü internal sd kart nesini anlamadınki

otg dene belki çalışır
 
    Konu Sahibi


Emmc klasörü external sd kart
sdcard klasörü internal sd kart nesini anlamadınki

Yanılıyorsun Ali. Yani yanılmıyorsunda şöyle bişey var. CM9 dan örnek vereyim depolama ayarlarından uygulamaları dahiliye kur var o seçeneği kaldırırsan internal ile external yer değişiyor. O açıdan söyledim. Şuan benim sdcard external, emmc ise internal. Yer değiştirdim
 

PriZm

Üye
tamamda ben bunu Özcan abi için söyledim ve o büyük ihtimal öyle bir seçeneğin olduğunu dahi bilmiyordur daha yeni yükledi
 

CanKartaL

Emekli Yönetici


Emmc klasörü external sd kart
sdcard klasörü internal sd kart nesini anlamadınki

otg dene belki çalışır

Root olunca sd card var, emmc falan var ana dizinde. Sanırım Root olmayanlar için de mnt/sd card ve mnt/emmc gibi kısayollar koymuşlar. Bellekler biraz karışık ve dolu olduğundan o akşam neresine girdim çıktım hatırlamıyorum. En son marketten 6-7 tane dosya yöneticisi indirdim

Bu arada usb otg için Nokia nın kablosu olmuyor :S Çakal Nokia kabloyu köşeli yapmış, yuvasını da ona göre yapmış. başka cihaza uymuyor kablosu Yeni usb otg kablosu almam gerekecek eğer çalışıyorsa.


- - - Eklendi - - -


tamamda ben bunu Özcan abi için söyledim ve o büyük ihtimal öyle bir seçeneğin olduğunu dahi bilmiyordur daha yeni yükledi

Tamam biraz acemiyim ama öğrenicem şu aleti kullanmayı O zaman görürsünüz siz


- - - Eklendi - - -


Bağa didi onu acemiyim ben daha bilmiyorum fazla. Depolama ayarlarında "Dahili hafızayı kullan" seçeneği seçili bende. Dahili hafızaya sd card +external diyor, harici taktığıma emmc diyor.

Burdan sonra yine bir karışıklık olacak gibi ya hadi hayırlısı
 

Aynen otg olmuyor bende aldım bir tane napalım
 

PriZm

Üye


Aynen otg olmuyor bende aldım bir tane napalım


oluyor ama Nokia markalı olmaması gerekiyormuş.



An OTG-cable (make sure it's not NOKIA branded, as they have square connectors. You can use some sandpaper to smooth those edges though, so they'll fit inside a normal micro-USB base)


 
    Konu Sahibi

tamamda ben bunu Özcan abi için söyledim ve o büyük ihtimal öyle bir seçeneğin olduğunu dahi bilmiyordur daha yeni yükledi
Haa okey ozaman ben biraz kafasını karıştırayım


- - - Eklendi - - -


Şimdi abi sen dahili hafıza kullandığın için:

internal : sdcard --->>> yani dahili hafızası

external : emmc --->>> yani harici hafıza kartı.

Eğerki dahili hafıza kullan seçeneği kaldırılırsa sonuç şu oluyor.

internal : emmc --->>> harici hafıza kartı(Taktığın harici kart bu kabul ediliyor.)
external : sdcard --->>> dahili hafıza kartı(Buda telefonun dahili hafızası kabul ediliyor.)

Haydi Allah Bismillah. Kendi kafam karıştı bi an Hatam varsa düzelt Ali sinirlendim kendime
 

CanKartaL

Emekli Yönetici

Orda da yazmışlar. Nokia nın köşeli otg kablosu olmuyormuş. Yalnız bir sorun var Galaxy S te Usb otg olarak değil de Usb Host olarak göstermişler hep. Enerjiyi hep harici adaptör veya 2. usb kablosuyla almışlar. Yani Galaxy S usb ye elektrik veremiyor galiba. Hiç denediniz mi otg yi siz ?


- - - Eklendi - - -


peki usb den harici disk bağlarsak o da bunların amcaoğlu mu oluyor
 

Nokianınki olmuyor yazdım
 

Sdcard0 sdcard1 .... böyle gider herhalde
 

CanKartaL

Emekli Yönetici
Tahmin edebildiğim kadarıyla bir şekilde mnt klasörünün içinde görünecektir (herhalde )
Veya sdcard ın içinden de girilebilir.
Ya da ana dizinde externalsdcard falan yazabilir.
Veyahut /system/etc/security/cacerts içinde bile çıkabilir (Not: dizin yolunu salladım boşuna girip bakmayın/veya bakın belki de gerçekten orda çıkar )
 

Kernel destekliyorsa otomatik mnt'ye yerleşir.
 
    Konu Sahibi
Bende öyle biliyorum
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...