cukuleaks
Üye
-
Konu Sahibi
-
Töre dime sinir oluyorumHatta soyadımı değiştirmeyin mümkünse
Bu konuda ciddiyim. En nefret ettiğim hareketlerden birisidir birinin soyadıyla dalga geçilmesi ki özellikle kendiminkiyle.
E sen demedin ki hosnlamiyorum die
1 ay kadar Galaxy S CM9 kullandım. Herşeyiyle çok güzeldi.
E sen demedin ki hosnlamiyorum die
Her lafa güzel bir cevabın var
bana cogunlukla soyadimla sesleniyolar.
Boşuna bu konuyu açmadımkonuya dönelim lütfen
bende şimdi cm9.1.0 sürümünü yükledim adamlar bu sefer yapmış jelly bean'den daha hızlı olmuşCm10 stable sürümü geldiğinde ne olacak tahmin edemiyorum açıkçası
ayrıca telefon multitask manyağı oldu20 tane program açtım biri bile kapanmadı
ama datafix yamasını yapmadan çok az program yüklenebiliyor.ben hemen yaptım 2 gb /data bölümünü doldurdum bile
Boşuna bu konuyu açmadım
konuya dönelim lütfen
bende şimdi cm9.1.0 sürümünü yükledim adamlar bu sefer yapmış jelly bean'den daha hızlı olmuşCm10 stable sürümü geldiğinde ne olacak tahmin edemiyorum açıkçası
ayrıca telefon multitask manyağı oldu20 tane program açtım biri bile kapanmadı
evet 9.1.0
Ali bu sesin konuda paylaştığın sürüm değil mi işte 9.1 ?
Şu ana kadar güzel çalışıyor bakalım.
Çünkü en hatasız rom
- - - Eklendi - - -
Tamam kardo töre dimeyiz senimi kıracam
aynen
bana karşı o smile'ı kullanma lütfen
aynen
nefret ettiğim smileyler
""
CM9,1 den mi kaynaklı bilmiyorum ama ara ara sd kartı bulmakta zorlanıyorum. Birkaç yerden girişi var sd kartında. En garanti mnt\emmc den giriyorum artık. Pc ye bağlayınca da bağlantıyı kopartıyor arada. Bakalım gerekirse hafıza kartını formatlar denerim. Şuan 40 kadar program ve oyun var. çoğu marketten indirdiği değişik denemelik oyunlar falan.
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?