CM9 Galaxy S süper !

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Türe

Üye
E sen demedin ki hosnlamiyorum die
 
1 ay kadar Galaxy S CM9 kullandım. Herşeyiyle çok güzeldi.
 

mcnpl4

Üye
bana cogunlukla soyadimla sesleniyolar.
 

PriZm

Üye
konuya dönelim lütfen


bende şimdi cm9.1.0 sürümünü yükledim adamlar bu sefer yapmış jelly bean'den daha hızlı olmuş Cm10 stable sürümü geldiğinde ne olacak tahmin edemiyorum açıkçası

ayrıca telefon multitask manyağı oldu 20 tane program açtım biri bile kapanmadı
 
    Konu Sahibi
Boşuna bu konuyu açmadım
 

CanKartaL

Emekli Yönetici

Ali bu sesin konuda paylaştığın sürüm değil mi işte 9.1 ?
Şu ana kadar güzel çalışıyor bakalım.
 

PriZm

Üye


Ali bu sesin konuda paylaştığın sürüm değil mi işte 9.1 ?
Şu ana kadar güzel çalışıyor bakalım.
evet 9.1.0
ya güzel çalışıyor çalışmasına da 50 program civarı yükledim daha hafızanın %30 falandı ama depolama hafızası doluyor dedi

bende datafix yamasını yaptım telefon hem vızır vızır hemde sonuna kadar tıkabasa dolu
Cm9 Stable sürümü çok iyi olmuş.telefonun hafızası tıkabasa dolu ama en ufak kasma yok
 

CanKartaL

Emekli Yönetici
CM9,1 den mi kaynaklı bilmiyorum ama ara ara sd kartı bulmakta zorlanıyorum. Birkaç yerden girişi var sd kartında. En garanti mnt\emmc den giriyorum artık. Pc ye bağlayınca da bağlantıyı kopartıyor arada. Bakalım gerekirse hafıza kartını formatlar denerim. Şuan 40 kadar program ve oyun var. çoğu marketten indirdiği değişik denemelik oyunlar falan.

- - - Eklendi - - -


aynen

nefret ettiğim smileyler

""

 

PriZm

Üye


Es file manager yükle.şu ana kadar gördüğüm en iyi file browser.başlangıç klasörünü /mnt/ olarak ayarla.
sd card=internal sd emmc=external sd

bende bağlantı kopma sorunu hiç olmadı.kablo temazsızlık yapıyor olabilir kontrol et.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...