TheMadness
Üye
Bendekide cm9.2 hıhBendeki cm9.1 bi kere
Bendekide cm9.2 hıh
yapmayin boyle seyler son bi heves ettim telefon suan serviste. artik gozden cikardim htc chacha aldim galaxy yedek olcak gelince
Her zaman diyorum yine diuorum "rootsuz telefon hapisteki insandir. Root onu ozgur birakir. Rom ise kendisine ceki duzen verip yepyeni ve mukemnel bir hayatin baslangicidir."
İso olmadi sanki bu
Atarlı
Gülmüyorum. Ya soyadımı adam gibi kullanın ya da cezayı yiyin oturun.
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?