CM9 Galaxy S süper !

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Bendeki cm9.1 bi kere
 
Tepkiler: HacKLess

Türe

Üye
S2 ye devil kernel var evet
 

mcnpl4

Üye
yapmayin boyle seyler son bi heves ettim telefon suan serviste. artik gozden cikardim htc chacha aldim galaxy yedek olcak gelince
 
    Konu Sahibi
yapmayin boyle seyler son bi heves ettim telefon suan serviste. artik gozden cikardim htc chacha aldim galaxy yedek olcak gelince

Her zaman diyorum yine diuorum "rootsuz telefon hapisteki insandir. Root onu ozgur birakir. Rom ise kendisine ceki duzen verip yepyeni ve mukemnel bir hayatin baslangicidir."
 

Türe

Üye
Töre dime sinir oluyorum Hatta soyadımı değiştirmeyin mümkünse
 

Türe

Üye
Gülmüyorum. Ya soyadımı adam gibi kullanın ya da cezayı yiyin oturun.
 

Türe

Üye
Bu konuda ciddiyim. En nefret ettiğim hareketlerden birisidir birinin soyadıyla dalga geçilmesi ki özellikle kendiminkiyle.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...