<div class='quotetop'>(cmert17 @ Jan 5 2006, 08:20 PM) [post=245945]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
ya bu oyun deli ya kaç gece uykusuz bıraktı beni.hatta işletme dersinde bile oynuyodum.tek eksisi yalnız premier ligi olması.tüm ligler olsa demek hiç derslere girmiycem
[/b][/quote]
sen derslere gırmıyon derste oynuyom ben onu

bı gol atıyolar gooooLLL die bagırıyom hocada mal mal bana bakıyo

)