Tavsiye Cm 11 Launcher

Invoke

Üye
Denedim tabi de benim denediğim başkaydı. Attığın linklere de bir bakayım ama 1.link kırık. @Penci HocaSystemUI çalışıyor, güzel de oldu Z2 gibi. Eyvallah, sağ ol. @Penci Hoca

Sana zahmet Z2 launcherının linkini de tekrar gönderirsen, sevinirim. Çünkü ben eski launcherı kurdum ve navigation bar ile status bar saydam değil. Neyse ben buldum, sanırım bu linkti senin attığında.

Çok iyi çalışıyor.
 
Tepkiler: Penci Hoca ve mürteza16

Invoke

Üye
Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız


Güzel aslında çok da iyi çalışıyor ama sanki biraz daha fazla şarj gidiyor gibi geldi. :/ @Penci Hoca

Z2 systemui sildim, cm systemui daha kullanışlı ama launcher iyi.
Şarjın daha çok azalma sebebi de sanırım Z2systemui idi.
 

Ekli dosyalar

Son düzenleme:
Tepkiler: Penci Hoca