ya arkadaşlar birşey soracağım şimdi ben 4 ve üzeri rom yukleynce wifi çalısıyor orjinale dönersem evdekini görmuyr nasıl oluyr anlamadm dıger yerlerde görüyor başkalarıı ağı unut falan dedm tekrar arattım yok kafayı yicem 4ü yuklersem göryor baglanıyor
ya arkadaşlar birşey soracağım şimdi ben 4 ve üzeri rom yukleynce wifi çalısıyor orjinale dönersem evdekini görmuyr nasıl oluyr anlamadm dıger yerlerde görüyor başkalarıı ağı unut falan dedm tekrar arattım yok kafayı yicem 4ü yuklersem göryor baglanıyor