Motorola Atrix 4G Cm 10.1(android 4.2) For Atrix

    Konu Sahibi
Sanıtım 4.4 o kadarıda olsun bi zahmet
 
Tepkiler: UpOneTR

UpOneTR

Üye
Süreklı internet kullanımında4 saat sonra şarj %10a düştü ya
Hemde 2G ile kullandim
 
    Konu Sahibi
pek telefona elimi sürmüyorum bu aralar bu kernelde uv yok ondan az gidiyor olabilir
 
ya arkadaşlar birşey soracağım şimdi ben 4 ve üzeri rom yukleynce wifi çalısıyor orjinale dönersem evdekini görmuyr nasıl oluyr anlamadm dıger yerlerde görüyor başkalarıı ağı unut falan dedm tekrar arattım yok kafayı yicem 4ü yuklersem göryor baglanıyor
 

UpOneTR

Üye

Modem arayüzünden kablosuz kanallarını otomatik yapın düzelir bendede oluyordu 2.3.6 sürümde o kanalı görmüyor
 

UpOneTR

Üye
Teli 15 saat şarjda tutunca %100 oldu
 
    Konu Sahibi
Ey maşşallah
 
Tepkiler: UpOneTR
    Konu Sahibi
Ozaman yapcak bişey yok beklicen
 

UpOneTR

Üye
Su son kernelde watsap sorunsuz mu ben yukledim sorunluydu