Motorola Atrix 4G Cm 10.1(android 4.2) For Atrix

Arkadaşlar merhaba foruma yeni katıldım şu anda cm10 4.1.2 kullanmaktayım sorularıma gelecek olursak:1-) 10.1 kurup 4.2 mi daha iyi yoksa benim kullandıgım mı hem kamera hem pil açısından 2-)bu apollo müzik fakan gereksz programlar var onu nerden kaldıracgm uygulamalara gelince sonradan yuklediğim programlarda kaldır seçeneği var sadece 3-)birde rom değiştridiğim zaman tekrardan bütün programları yukluyorum siliniyor kolay yolu yok mu bunun whatsapp falan hep baştan kuruyorum şimdiden teşekkür ederim
 

UpOneTR

Üye
Uygulamalari titanium backup progrmi ile kaldirabilirsin
Bence 10.1 dah guzel tbiki secim snin
Uygulamalari surekli yuklemek zorundasin ve hoşgeldin
 
    Konu Sahibi
Uygulamalar için eğer twrp recovery kullanıyorsanız backup bölümünde data ve cache yi işaretleyip uygulamaların ve ayarlarınızın yedeğini alabilirsiniz
 
cm10.1'in cm10 a göre avantajlar ve artıları neler geçmeye değer mi? şu an cm10 kullanıyorum