sempatikhukukcu
Üye
Uygulamalari titanium backup progrmi ile kaldirabilirsinArkadaşlar merhaba foruma yeni katıldım şu anda cm10 4.1.2 kullanmaktayım sorularıma gelecek olursak:1-) 10.1 kurup 4.2 mi daha iyi yoksa benim kullandıgım mı hem kamera hem pil açısından 2-)bu apollo müzik fakan gereksz programlar var onu nerden kaldıracgm uygulamalara gelince sonradan yuklediğim programlarda kaldır seçeneği var sadece 3-)birde rom değiştridiğim zaman tekrardan bütün programları yukluyorum siliniyor kolay yolu yok mu bunun whatsapp falan hep baştan kuruyorum şimdiden teşekkür ederim
teşekkur ederim 10.1 pil açısndan kötü diye duymustum fark var cm10 ile arasındaUygulamalari titanium backup progrmi ile kaldirabilirsin
Bence 10.1 dah guzel tbiki secim snin
Uygulamalari surekli yuklemek zorundasinve hoşgeldin
Artk pek bi fark yok gibiteşekkur ederim 10.1 pil açısndan kötü diye duymustum fark var cm10 ile arasında
Hocam bu araçlar kısmını kaldırma şansımız yok mu kötü bir görüntüve yer fazlalıgı oluyor ?Artk pek bi fark yok gibi
Araclar kismi derken widgetler mi?Hocam bu araçlar kısmını kaldırma şansımız yok mu kötü bir görüntüve yer fazlalıgı oluyor ?
hocam bulamadım ya hani menüye basınca uygulamalr yazıyor yanındada araclar var ya onu diyorum kaldırmayı üstadAraclar kismi derken widgetler mi?
Lanher ayarlarince çekmece ayarlari mi neydi ona gir orda wodgetli biseylerdeki tik i kaldir
Whathocam bulamadım ya hani menüye basınca uygulamalr yazıyor yanındada araclar var ya onu diyorum kaldırmayı üstad
Hocam yukarıda uygulamaların yanında widget yazıyor ya bende araçlar yazıyor onu kaldırmak istiyorumWhat
hangisi
Haa onu bende bulamadmHocam yukarıda uygulamaların yanında widget yazıyor ya bende araçlar yazıyor onu kaldırmak istiyorum
o da olur geçmesin nasıl yapacagımHaa onu bende bulamadm
Benim soylediğim sey sadece sağ kaydirinca ekrani o bolume gecmiyo sadece
Ayarlaro da olur geçmesin nasıl yapacagım
yaptım hocam bir de tango çalışıyor mu 4.2 de ?Ayarlar
Launcher
Çekmece
Ordan hidden apps ve altina bitane daha var onlarin tikini kaldir
Sonra birazasada uygulamalari birlestir var onuda
Denemedimyaptım hocam bir de tango çalışıyor mu 4.2 de ?
o da güzelDenemedim
Cm9 konusuna yazarsaniz iyi olur ben denemedimo da güzelhocam yeni kernelli cm9 çıkmıs diyorlar dogru mu herşey çalısıyormus denediniz mi ?
3d oyunlar çalışıyor video çekiyor ısınma az daha kararlıcm10.1'in cm10 a göre avantajlar ve artıları neler geçmeye değer mi? şu an cm10 kullanıyorum
Suan candy crush oynayamiyoruum oyuna giriyorum donuyo3d oyunlar çalışıyor video çekiyor ısınma az daha kararlı
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?