ClearBlack VIII by Attisx

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
noss_bar

noss_bar

Emekli Yönetici
senden birşey rica etsem bu temanın orjinal uygulama simgeli versiyonunu istesem nasıl olur acaba bu çok ama çok güzel birde öyle bir denesek nasıl olur
 


AHMED...

AHMED...

Üye
abi bu clearblack serisini tek bir konu altında toplansa keşke gerçekten güzel temalar

Bu Mesaj Mobil Sürümden Gönderildi
 
  • Beğen
Tepkiler: najanaja
najanaja

najanaja

Üye
    Konu Sahibi
senden birşey rica etsem bu temanın orjinal uygulama simgeli versiyonunu istesem nasıl olur acaba bu çok ama çok güzel birde öyle bir denesek nasıl olur

orjinal simgeli derken default ikonlumu demek istedin öleyse oda paylaşıldı tema bölümünde ortalara doğru bakarsan tuğ paylaştı bunun default unu :oke:


- - - Eklendi - - -

abi bu clearblack serisini tek bir konu altında toplansa keşke gerçekten güzel temalar

Bu Mesaj Mobil Sürümden Gönderildi

harbi arşiv açacak kadar oldu bu seri :kop:adam 8 i çıkardı bide defaultları var oldumu sana 16 :D e ne zamandır paylaşımda bulunmuyon bize dicene sen patlatsana bombayı :)
 
ilkturk82

ilkturk82

Üye
Hayır her temada olmuyor.cfw yükledim ama kabuk tema olup olmadığını bilmiyorum cfw s&s refresh.ayrıca ilgin için çok çok teşekkürler.
 
sLeepLe

sLeepLe

Üye
Sanırım o yüklediğin cfw de orjinal temanın ikonlarıyla oynanmış resimlerine baktım bana oynanmış gibi geldi orjinal evolve temasını seçtiğinde eğer cfw nin konusundaki gibi ikonların oluyosa oynanmıştır ve bazı temalarda tema bozuk uyarısını alabilirsin banada oldu anlattığım gibi
 
Placebo-

Placebo-

Üye
:tşk:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

najanaja
Cevap
19
Görüntüleme
1K
najanaja
Cevap
16
Görüntüleme
2K
Cevap
14
Görüntüleme
2K
najanaja
Cevap
23
Görüntüleme
3K
yesilyol22
Cevap
5
Görüntüleme
936


Üst Alt