Class dosyaları nasıl düzenlenir

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

by nhtk

Üye
    Konu Sahibi
Class dosyaları nasıl düzenlenir
Class dosyaları hangi programla düzenlenir, açılır demiyorum nasıl düzenlenir ve aynen nasıl kaydedilir?​
 

burakilk

Üye
Arkadaşım tam olarak yapmak istediğin şey ne?Oyunu Türkçeleştirmek için mi yoksa başka bir şey için mi
 

-efşan

Üye
hangi dosyadan çektin class dosyasını ve ne için düzenleyeceksin?
 
bilgisayarda not defteriyle düzenleyebilirsiniz veya hex editörlede
 
in class translatör diye bir program da vardı
 
mobitrans veya in class translator
 

by nhtk

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaşım tam olarak yapmak istediğin şey ne?Oyunu Türkçeleştirmek için mi yoksa başka bir şey için mi

bşka bşey dyelim kardeş yardmcı olursan çok makbule geçer

- - - Eklendi - - -

Halo en iyisi tavsiye ederim

haloyu indrdm düzenlyorm aynı kaydtmyor...sen nasl düzenlyosn haloyla

- - - Eklendi - - -

mobitrans veya in class translator

in class translator nasl program mobldense, yok bşarlı olamadm..nasl anlatrmsn

- - - Eklendi - - -

hangi dosyadan çektin class dosyasını ve ne için düzenleyeceksin?

x-plore ve ttpod için, birde bazı yerlerni dzeltmek içın kardeş,

- - - Eklendi - - -

bilgisayarda not defteriyle düzenleyebilirsiniz veya hex editörlede

not dfteryle nasl dzenliyorsun, hexle de olmuyor..sen nasl yapyosun kardeş

- - - Eklendi - - -

Yardmcı olan ustalar, ltfen

- - - Eklendi - - -

Kardeşler ltfen yardm
 

by nhtk

Üye
    Konu Sahibi
arkadaşlar yardım edin
 

burakilk

Üye
Halo ile düzenleyebildiysen üstte bir yerde build yeri vardır ona tıkla ondan sonra masaüstüne games adında bir klasör gelecek onu aç içinde build klasöru var. Buildin içindeki class dosyaları senin düzenlediğin class dosyalarıdır.
 
Dediğin dosyayı hiç bilmiyorum ama tahminim şöyle: At masaüstüne,birlikte aç de ve not defteriyle aç.
 

by nhtk

Üye
    Konu Sahibi

öyle olurmu ki diyosun..
 
zntxhan,mobilhex,in class translator (Pc den), daha sayayim mi bu arada ne yapicagini tahmin ediyorum sana kolay gelsin
 

by nhtk

Üye
    Konu Sahibi
zntxhan,mobilhex,in class translator (Pc den), daha sayayim mi bu arada ne yapicagini tahmin ediyorum sana kolay gelsin

sağol teşekkrler, bana versene class dosyalarnı pcde dzenleyebleceğm programları...bulamadm
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...