Çin malı nokia N8 ve iPhone 4 :D

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Çin malı nokia N8 ve iPhone 4 :D
Çinliler yine boş durmamış anlaşılan daha telefonların orjinalleri çıkmadan klonlayıverdiler telefonları
N8'in klonu orjinal gibi görünsede iPhone 4 pek benzemiş gibi durmuyor işte çinli nokia N8

Çin malı N8in özellikleri ise şöyle:
-3.2 inç 240 x 400 piksel dokunmatik ekran
-Bluetooth
-Müzik Çalar
-FM Radyo
-Ön ve arka kamera


Çinli iPhone 4'ün özellikleri bilinmiyor ama resimleri var


Apple logosuna koptum
Fiyatları ise şöyle:
Çin malı Nokia N8'in fiyatı 105 Dolar
Çin malı iPhone 4'ün fiyatı 115 Dolar
Yorum sizin Yardımcı olduysa teşekkür etmeniz yeterli
 
Tepkiler: Necmati, panteryakup ve SavinMe
Her geçen gün Çinlilerden ve bu telefonları alanlardan nefret ediyorum.
 
aynen alıyon 2 günde bozul veriyor
 
çakma oldukları 46549844546565 km öteden belli :S
 

YsF_90

Üye
ben bu çinlilerin kalabalık olmasının nedenini de klonlamaya veriyorum. büyük ihtimalle nufüsun yarısı klondur
 
kamerası ne kadar nokanın 5 mp cmos sensörü carl zeiss tessar lens varmı orjinal insandan örnek alıyolar kopya insan yapıyolar olay buu
 
iğrenççç
bir tek bu çin telefonları sewmiorum
 
ay çok kotu ya ne çin malı alınır ki ne gerek var zaten çok pahallı değil gidip turkcellden kontratlı alınır yani gayet uygun
 
Alacaksan en iyisini alacaksın ya.. Emek hırsızlığını kınıyoruz
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...