Çin malı N95 8GB

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

mks740

Üye
    Konu Sahibi
Çin malı N95 8GB
Merhabalar.

Elimde çin malı N95 8GB olan telefonumu ihtiyaç fazlalığından satıyorum.
Telefonun camında herhangi bir çizik bulunmamaktadır. Arka kapağında biraz soyulmalar var. Fotoğraflar aşağıdaki ilandadır.

55 tldir. Pazarlık sünnettir. Ödemeyi siz ptt ile hesabıma yatırıyorsunuz. Bende size istediğiniz kargo şirketiyle (kargo ücreti size ait) sizin adresinize yolluyorum.
 
Tabletten açtım konuyu. Nasıl resim koyulacağını bilmediğim için öyle kaldı. Bu yeterli sanırım

Sahibinden ilanında görseller vb maddeler mevcut ise sorun yoktur ilanınız tamdır. Sahibinden ilanınızda da görseller yok ise aşağıdaki linke görselleri upload edebilirsiniz;

Link:

Düzenlemeler için Hayırlı alışverişler, iyi forumlar
 

mks740

Üye
    Konu Sahibi
Var orda resimler. Saolasın. Ama talip çıkacağını pek düşünmüyorum

- - - Eklendi - - -

oraya upload ettikten sonra buraya linkini mi atayım?
 
Var orda resimler. Saolasın. Ama talip çıkacağını pek düşünmüyorum

- - - Eklendi - - -


oraya upload ettikten sonra buraya linkini mi atayım?

Eğer sahibinden linkinizde cihazınıza ait görseller var ise buraya eklemenize gerek yoktur
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...