Çin Malı Mp4 Almayın !!

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Çin Malı Mp4 Almayın !!
Dikkat : Arkadaşlar Çin Malı Mp4 Almayın Çabuk Bozulr Arkadaşlar Bnm mp4'üm Çok Çok Çabuk Bozuldu Ailem Sıçu Bana Atsada Normalde Öyle Deil'di Çin Malı Olduğu İçin Çok Çabuk Boxuldu İçinde Ouyun Çok Fazla İSe Dikkat Eden
 
Aynen bende de sony çakması bir mp4 vardı. Ahh ahh zamanında bu cihazı gözümde ne büyütmüşüm, görseniz böle birşey olcak diye sakınırdım.O zamanlar bana özellikleri harika gelirdi. Meğersem beş kuruş etmezmiş.Tuş takımları bozuldu gittim 20 tl bayılıp yaptırdım sonra gene bozuldu Şimdi çalışıyor ama kullanmıyorum ses çıkış gücü zaten kötü ses netliği zaten yok ki.Kulak tırmalıyor arkada bir 1.3 megapixel kamera var, yani o 1.3 ise ben kendimi atarım.Çektiği görüntüleri bir görseniz gülersiniz.Kesinlikle almaa bir daha sony,iriver veya samsung al.
 
Kardeşm biraz paraya kıy 90 liraya Philips GoGear 19xx al derim süper 2GB
 

kll100

Üye
niye ben 6 ay kullandım hem mp4 hem mp3 mp4 yere düşüp camı çatlamıştı mp3üde kullanmadım sattım 10 aldım 10 sattım
 

charlo

Üye
Bır gun bır yerde cowon mp4 gorursenız dırek yapısın
 
bendede mp5 vardı artık mp5 se tabi kamerası ev ışığında çekmiyor görüntü vermiyordu ama ışığın iyi olduğu yerlerde dışarıda yakın çekimlerde çok güzel hatta benim 5800 danda güzel çekiyor ama yakın çekim 50 liraya almıştım çin malıydı büyük ihtimalle çok kullandım ekran hep toz kaptığından sinir oldum 35 liraya sattım 2 ay sonra yine alcam bu çin malı mp5 lere oyun atılıyormu forumda buldum tele indirdim alınca yùklemeyi deniycem
 
Bende elli lira verip almıştım iki gün sonra bozulmuştu.Tuşları kırılmıştı...
 

15097

Üye
çin malı elektronik ürün kullanmam asla
 

ugur1000

Üye
çin malı elektronik ürün kullanmam asla
sony nin fabrikaları çindede var benim hp de çinde yapılmış mp3 üm (orijinal) w880 im bence konu başlıgı yanlış çakma mp4 kullanmayın daha mantıklı
 
Her cihazdan bir tane çin malı parça çıkıyor
 

MetQ7

Üye
Sadece çin malı MP4 değil,Çin malı hiçbir ürünü almayın
 

ugur1000

Üye
çin malı alma değil TAKLITURUNLER,FERRO,MINTONVsVs almayın mesala digiphone vs çünkü herşey çinde üretiliyor
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...