çin malı iphone kullanıyorum yardım acil

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
çin malı iphone kullanıyorum yardım acil
arkadaslar çin malı iphone kullanıyorum sarjım çok çabuk bitiyor yeni batarya almama ramen yine aynı yardımcı olabilecek warmı?
 
Ya bnmde çin malı ve şarjında bi sorn var tamircide yapamıyr.Batarya içn şarj aleti aldm oda işe yaramıyor :/ Ne yapacm ?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...