çin malı ıphone 4 türkçe dil sorunu - önemli ve acil

  • 6 Mayıs 2011
  • 9481 Okunma
  • 5 Cevap

  1. ARKADASLAR CİN MALI IPHONE 4 ÜM var ama telde sadece ingilizce ve çince diller mevcut bu tele bildiğim kadarıyla türkçe dil yüklene biliyor ama telefoncular 20 tl istiyo (kardesim dedim adama ben bu teli sana satsam zaten 20 liraya alcaksın bi yazılım 20 liraya atılırmı dedim) internette arastırdım ama bişey bulamadım program falan lafın kısası arkadaslar ben bu ıphone 4 e türkçe dili nasıl yuklerim bana bi yardımcı olur musunuz :evet:
     


    Yazan: beyaz_dis123
  2. buraya dabi yorumyapın daaa
    kimsebişey bilmiyomu bukonuda
     
  3. yapacağın çok fazla şey yok hocam. Yazılımı internetten bulduğunu farzetsek bile flash kablosu gerekli yazılım atabilmen için. O kabloda zaten 20-30 tl. Yani götürüp yükleteceksin...
     
  4. way arkadas s....m bole işe nese saol azizim cok saol allah razı olsun galiba çare yok 20 tl bize kaydı gene :)
     
  5. yani el mahkum kardeş flash kablo alacağına götürüp yüklet ama dikkatli ol yanlış versiyon yazılım filan atmasınlar makinaya. bi dünya çin malı i-phone 4 taklidi var. Karışıklık olmasın kolay gelsin...
     
  6. saolasın abim
    :oke:
     
Yüklüyor...
24/09/2018 - 16:09