Onlarda genel olarak sıkıntı var ,ayrı bi şekilde açılıyor onun internet ayarları ,yani o senin ayarlamanla değil ,telefondan gelen bi sorun ama ,1-2 dakikalık işi var ,aynısından benim kuzene almış babası ,ondada aynı sorun vardı ,telefoncuya gitti 1-2 dk da ayarlardan birşey yaparak açmıştı