Çin Malı İphone 4 İletişim Hatası

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

akakce74

Üye
    Konu Sahibi
Çin Malı İphone 4 İletişim Hatası
İyi günler ,

Arkadaşlar telefonumun internet ayarlarını el ile yapmadan önce daha girmeden bağlantı koptu diyordu el ile yaptıktan sonrada iletişim hatası diyor hattım vodafone buna çözüm bulana 20 tl kontor yollayacağım yeterki çözüm bulsun.
 
iPandemonium

iPandemonium

Üye
Onlarda genel olarak sıkıntı var ,ayrı bi şekilde açılıyor onun internet ayarları ,yani o senin ayarlamanla değil ,telefondan gelen bi sorun ama ,1-2 dakikalık işi var ,aynısından benim kuzene almış babası ,ondada aynı sorun vardı ,telefoncuya gitti 1-2 dk da ayarlardan birşey yaparak açmıştı
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt