FK5896
Üye
Çin malı Blackberry 9700i Msn Problemi (Lütfen Yardım Edin...)
mrb. arkadaşlar bende çin malı blackberry 9700i var (kızaklı) .. ilk geldiğinde vodafone hattını takmıştım çok rahat msn ye girebiliyordum... daha sonra diğer turkcell hattımı taktım.. tekrar msn açmayı denediğimde açılmadı. yine vodafone hattımı taktığımda msn ye girmedi. ve msn yi açmaya çalışırken şu yazı çıkıyor( you are not be able to connect to the windows live. the server may be temporarily una vailable, plase try again later. Error:0008) ne yaptıysam açılmadı turkcell internet ayarlarınıda yaptım olmadı wi-fi ile denemeye çalıştım yapamadım zaten ben wi-fi ile bağlanmak istiyorum.. ne olur arkadaşlar yardım edin... Şimdiden teşekkürler...
