Öneri Çin malı bir saat alıyorum

    Konu Sahibi
Çin malı bir saat alıyorum
Son düzenleme:

Mesut Aktaş

Emekli Yönetici
Zannetmiyorum.
 
Tepkiler: hikmet366

Mesut Aktaş

Emekli Yönetici
İki gün sonra bozulacak ürün gibi durmakta ama kullanan belki çıkar belkide iyidir, bakalım.
 
Tepkiler: hikmet366
Yazdığınız mesajda saatın resmini göremedim.
Saatı bakarak mı alacaksınız yoksa internetten mi alacaksınız..
Bende de çin malı bir saat var 2 yıldır kullanıyorum. Hiç bir sorunu yok.
Yalnız bu kullandığım saat çakmaların en iyisi.. Markası Patek Philippe Ceneve.
 
Tepkiler: hikmet366

0MG90

Üye
Çok pahalı. Aliexpress'te 15 dolara satılıyor onlardan alabilirsiniz.
 
Tepkiler: hikmet366
    Konu Sahibi
Saat içinde aldığım gibi geri verdim 56 MB ram 64 MB bellek uygulama kurulmuyor arayüz boşver titreşim iyi ses haberler var ama kendine faydası yok bataryası değen 100 şarj ı 1 saat de bitti 1 saat sonra gittim iade ettim