Merhaba, satar a5000 telefonun prg ve data kablosunu buldum. IMEI nasıl değişir onuda öğrendim. Ancak prg içinde eski sürüm adroint 2.2.1 var mecbur onu yükledim telefon rengi değişti adronit logosu sarı iken mavi oldu renkler çok kötü sürümden mi başka bir şeyden dir bilmiyorum. adronit nasıl yükleniyor. bir sürüm buldum çok güzel bunu nasıl yükleceğim hakkında yardımıcı olan var mı? IMEI ile sorunu olan arkadaşar sizin sorunuz data kablonuzun olmayışı dır tek sorun budur. özel bir kablo gerekiyor türkiye de 60 tl dir yurt dışında 11 $ dır. bu sitede nasıl yükleneceği ile bilgi veriyor ancak ben acemi olduğum için ne yapmam gerektiğini bilmiyorum. bu linkte var. ancak bu site link vermeme izin vermiyor /forum.chinafonini.it/viewtopic.php?f=19&t=10648&st=0&sk=t&sd=a