Cimbomlular Müjde..! Ve Lincoln bulundu

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
    Konu Sahibi
Cimbomlular Müjde..! Ve Lincoln bulundu
Galatasaray'ın sorunlu yıldızı Cassio Lincoln sonunda bulundu !.. Adnan Polat'ın 'Bir daha Galalatasaray forması giyemeyecek' dediği Brezilyalı yıldız Dortmund sokaklarında alişveriş yaparken görüntülendi. Almanya'da yaşayan Bünyamin İşci adında bir gurbetçi vatandaşın amatör bir kamerayla çektiği görüntüler ilk kez Lig TV tarafından yayınlandı. Lig TV'ye canlı olarak bağlanan gurbetçi vatandaş Lincoln ile konuştuğunu ve Lincoln'ün kendisine gelecek hafta Galatasaray'ın kampına katılcağını söylediğini belirtti.


Hadi hayırlı olsun bakalım..İ love you Lincolnn Lincolnnnnn Lincolnnn...:pro:


İlgili Video

 


Cynical

Cynical

Üye
Darısı Alex'in başına...
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
    Konu Sahibi
Haftaya gelir , Antremanlara başlar Lincoln.. :ehe:ehe:ehe

Zaten istediği gibi kullanıyor koskoca Galatasaray'ı.. Ne kadar da rahat alışverişini yapıyor..:ehe İstediği zaman da gelir Lincoln..
 
Doğuş Pertez

Doğuş Pertez

Emekli Yönetici
Adam canı ne zaman isterse o zaman geliyor, vay be!
 
turkordu

turkordu

Üye
Eee Lincoln bu.
 
tragedie

tragedie

Emekli Yönetici
Adımı Lincon olarak değiştirmek istiyorum :)
 
arslansem

arslansem

Üye
Mümkünse biraz daha geç gel.En azından biraz daha para kopartalım senden :) bu saatten sonra biraz zor katılırsın kampa.Ben bunun kadar edepsiz bi futbolcu görmedim:pro:
 
Consul9

Consul9

Üye
DiaBLoS™;1453039' Alıntı:
Haftaya gelir , Antremanlara başlar Lincoln.. :ehe:ehe:ehe

Zaten istediği gibi kullanıyor koskoca Galatasaray'ı.. Ne kadar da rahat alışverişini yapıyor..:ehe İstediği zaman da gelir Lincoln..

abi siz guizaya bakınn:ehe
ben o adamı ispanyada izlerken diyorumki kim bu adamı kadrosunda görmek istemezz???
ama fenerbahçeye gelince ...:allalla::islik:bilmem:

ayrıca guiza ülkesinde yaptığı açıklamalarda TÜRKİYEnin statlarını afrikanınkine benzetior:vur
ve adam "sevillamıydı valenciamıydı ??" bu takımdan teklif gelince hmn giderim diyor...
Lincoln bizim için çok zararlı bir futbolcu ama o en azıdan bizi aşağılamıyor we galatasaraydan gitmei düşünmüyor:oke:
 
Hellboy®

Hellboy®

Üye
Nerde görülürse görülsün bir daha Galatasaray'ın antrenman sahasında bile görünemiyecek :pro:
 
HenryBenzema1410

HenryBenzema1410

Üye
lincolnnnnnnnnnnnnnnnnnn ben çok seviyorum. her insan hata yapar. bence kalmalı, bi şans daha versinler.
 
anl_tr

anl_tr

Emekli Yönetici
sevmiyorum ben bu adamı ya istedigi kadar iyi olsun; disiplin herşeydir. Disiplinsiz bir futbolcu kaybetmeye muhtaç askerlere benzer.
 
Hellboy®

Hellboy®

Üye
lincolnnnnnnnnnnnnnnnnnn ben çok seviyorum. her insan hata yapar. bence kalmalı, bi şans daha versinler.
kredisini çoktan tüketti rijkaard'ın sistemine uymayan br oyuncu zaten Barça-Ronaldinho Galatasaray-Lincoln aynı durumlar oldu
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

DiaBLoS
Cevap
5
Görüntüleme
435
arslansem
arslansem
Cevap
5
Görüntüleme
511
ArtOfVictory
Hellboy®
Cevap
0
Görüntüleme
423
Hellboy®


Üst Alt