Cim-Bom tek forvet!

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Cim-Bom tek forvet!














Ali Sami Yen'deki derbiye artık saatler kala Galatasaray'ın kadrosu da şekillenmeye başladı.
İstanbul Büyükşehir Belediye ile yapılan maçta ilk kez tek forvetle sahaya çıkan ve karşılaşmaya Ümit Karan ile başlayıp daha sonra Hakan Şükür'le devam eden teknik sorumlu Cevat Güler ile Adnan Sezgin'in, Fenerbahçe karşısına yine tek forvet ile çıkma kararı aldığı öne çıktı. Galatasaray maça Nonda tercihi ile başlayacak ve Lincoln ile Arda, Kongolu oyuncuya destek verecek.
 
Nonda'nın performansı maçın kaderi...
 
GaLaTaSaRaY tek forvet oynarsa kalabalık ortasahada Lincoln rahatlar defans yapmasına gerek kalmaz.Kendini gösterir
 

SelmanTE

Üye
Lincoln oynamadı ama,
Nondanın fiziği çok güçlü o kadar tekmne yedi ama hep tekmeyi atan yere yığıldı kaldı
ama biraz ağır bu adam yau
 

the_sno

Üye
bence m.baros performansı daha iyi
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...