Cihazım sustu yardım edin :/

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

alsour

Üye
    Konu Sahibi
Cihazım sustu yardım edin :/
Kolay gelsin arkadaşlar corby 2 telefonuma bada yazılım yükleme planım vardı. wave 525 yazılımı bulup multiloader ile yüklemeye başladım.ortasında hata (error)verdi telefonum bi daha açılmadı download moduna geçmiyor pc ye bağlanmıyor şarja bağladıgımda tepki yok ne yapmam lazım ?
 
Abi niye wave 525 yazilimi yukledinkineyse vardir mutlaka cozumu ama badayi bilmiyorum
 

alsour

Üye
    Konu Sahibi
Değişiklik olsun istedim bakalım çalışcakmı dedim ama yüklemedi bile .s
 
Badadan anlasam yardim ederdim ama anlamam malesef.insaallah cozumu bulunur kolay gelsin
 

alsour

Üye
    Konu Sahibi
yokmu bi çözümü olan ?
 
Firmware attıysan ve ındırdıgın dosyalard hata eksıklık varsa yarıda kaldıysa ıslemın telefonun acılmaz işlemcısı yanmıstır buyuk ıhtımal gidip yaptıracaksın arkadasım gecmıs olsun bence o telefon cop oldu ama sen yınede bır telefoncuya sor.
 

alsour

Üye
    Konu Sahibi
Garantiye yollasam ne olur acaba ?
 
firmware attıysan cıhazın garantısı ıptaldır kardesim
 

alsour

Üye
    Konu Sahibi
nerden anlıcaklar ki ? cihazda hiç bi tepki yok
 

alsour

Üye
    Konu Sahibi
garantide anlaşılırmı arkadaşlar ?
 

alsour

Üye
    Konu Sahibi
yardım edebilicek biri yokmu
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...