Çift ekran kartı geçiş Sorunu

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Slapper33

Slapper33

Üye
    Konu Sahibi
Çift ekran kartı geçiş Sorunu
Aygıt yöneticisinde 2 ekran kartıda görünüyor ama amd 8750 ekran kartı 8600/8700 olarak gözüküyor battlefield 3 oynayabiliyorum ama pes 15'e girerken bilgisayarınız minimum özellikleri karşılamıyor diyor ekran kartı intel 4600 olarak gözüküyor driver kaldırıp tekrar yükledim bir türlü çözemedim başka oyunları da oynayamıyorum bu sebepten
windows 8.1 kullanıyorum ayrıca amd catalyst center böyle gözüküyor

 


hsyncmptr

hsyncmptr

Üye
biostan vga seçeneğini devre dışı bırak
 
@@DiAbLo@@

@@DiAbLo@@

Üye
Sağ tıklayıp yüksek performanslı ekran kartı ile çalıştırmayı denedin mi? Pes14 de başıma gelmişti bu olay. Sağ tıklayıp öyle açmadığımda ya da nvidia denetim menüsüne eklemediğimde intel ile açıyordu
 
Slapper33

Slapper33

Üye
    Konu Sahibi
:bilmm bilemedim ki şimdi. Peki nvidia daki gibi optimus teknolojisine benzer bişey yok mu ki?
amd catalyst control centerdan oluyormuş ama o da düzgün yüklenmiyor sanki ekran kartı yokmuş gibi yüklüyor içi boş yani
 
@@DiAbLo@@

@@DiAbLo@@

Üye
:hmmm allah allah
 
Enpatsu Shakugan

Enpatsu Shakugan

Üye
Aynen bende yükledim pes 2015i settingsde özelliklerde ekran kartı yapılmıyor yazıyor oyunu en düşük ayarda oynamak zorunda kalıyorum bunun çözümü yok mu
 
deadboringQ7

deadboringQ7

Üye
Sağ tıkladığında ekran kartları arasında geçiş yap seçeneği olması gerek var mu böyle bi şey
 
  • Beğen
Tepkiler: Slapper33
DarkredBlue61

DarkredBlue61

Üye
Ekran Kartı Görünmesin Nolucakki?
Kasıyormu Oyunda? Belki Gpuyu Zorlayacak Birşey Olmadiği İçin Ekran Kartını Devreye Sokmuyordur
 
Slapper33

Slapper33

Üye
    Konu Sahibi
Ekran Kartı Görünmesin Nolucakki?
Kasıyormu Oyunda? Belki Gpuyu Zorlayacak Birşey Olmadiği İçin Ekran Kartını Devreye Sokmuyordur
oyuna hiç girmiyor kısaca kaldırmıyor diyor ayarlarında da ekran kartı ve video ram kötü diyor
catalyst control center düzgün yüklenmemesinden dolayı oyunu hangi kart ile açacağımı seçemiyorum sorun buymuş yani
 
  • Beğen
Tepkiler: @@DiAbLo@@
jatvalca

jatvalca

Üye
Bende de aynı sorun vardı win8 8.1 güncellemesi yaptıktan sonra başlamıştı internet download etmiyor bir sürü hata veriyordu ama format atıp ilk sürüme geri dönünce düzelmişti sorunlar
 
Slapper33

Slapper33

Üye
    Konu Sahibi
sorun düzelmiştir aygıt yöneticisinden ekran sürücülerini kaldırıp (sürücü yazılımını kaldır tiki işaretliyken) bilgisayarı yeniden başlatıp amd catalyst control center'ı tekrar yükleyince düzeldi herkese teşekkürler
 
@@DiAbLo@@

@@DiAbLo@@

Üye
@Nextman :locked2:
 
  • Beğen
Tepkiler: Nextman
Nextman

Nextman

Emekli Yönetici
:locked2: emeğinize sağlık :bye2:
 
  • Beğen
Tepkiler: @@DiAbLo@@
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt