Ciddi bir sorunum var ( 5230 )

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Ciddi bir sorunum var ( 5230 )
S.a. Arkadaşlar herkese iyi forumlar öncelikle...

Nokia 5230'uma C6 firmwaresini flashladım. Yaklaşık 4-5 aydır sorunsuz kullanıyorum. Fakat artık sıkmaya başladığı için
başka cfw'lere doğru yöneleyim dedim. Ve bu adresteki cfw yi indirdim:
http://www.maxicep.com/s60v5-cfw-modifiye-fw-bolumu/t-c-k-v1-final-c6v42-cfw-hazirlaniyor-tum-rmler-cilgin-turkler-guclerini-birlestirdi-541173.html

Telefonuma flashladım. Flashlama sonunda ardıardına ses geliyor ya ; o sesi bekler ken telefon ekranı çizgi çizgi oluyor.
Bekleyeyim dedim belki geçer; ama fazla da beklemek istemiyorum telefona zararı olabilir diye ; ve pili çıkarıyorum.
Pil çıkınca o ses geliyor.Telefonun açma kapama tuşuna basınca titriyor açılır gibi fakat açılmıyor.Tekrar C6 fwsini yükleyince o çalışıyor. Ama başka fw yükleyemiyorum.(sadece url'sini verdiğim cwf için geçerli değil tüm cfw için geçerlidir.)

Kısaca C6 dan başka cfw yükleyemiyorum. Nolur yardım edin.

Not:"Flashlamayı yanlış yapıyorsundur" gibi yorumlar yazmazsanız sevinirim arkadaşlar. Çünkü defalarca flash işlemini başarılı
şekilde tamamladım.
 

Oğuzhan

Üye
başlığı okuyunca kendimden geçtim ve içimdeki rapçi amerikalı ortaya çıktı ve hey dstum senin sorunun ne biliyo musun modunu girdim
 
    Konu Sahibi
kardesm denedm olmadı ya ( resmen telefona c6 cfwsinden baska fw kuramıyorum ((((((((( LÜTFEN YARDIM EDİN ! ((
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...