ÇiÇEK SEVERLER MUTLAKA BAKIN !!! Kendi çiçeklerim

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Emrgncy

Üye
    Konu Sahibi
ÇiÇEK SEVERLER MUTLAKA BAKIN !!! Kendi çiçeklerim
Evet arkadaşlar Baharın gelmesiyle balkonumdaki Şakayıklar rengarenk açtılar,
Ben de bu güzelliği forum arkadaşlarımla paylaşmak istedim.

Hepsi birbirinden güzel

















Yeni





Aynı topraktan Rengarenk çiçekler yaratan Rabbim sana ne kadar şükretsek azdır.
 
Tepkiler: onurca06, FatoŞ, s@hr@ ve 3 diğerleri

.Murat.

Üye
Kıskandım yahu çok güzel çiçekler
 

.Murat.

Üye
Maaşallah Maaşallah nazar değmesin
 

Emrgncy

Üye
    Konu Sahibi
iki yeni foto ekledim
 

Haydar

Emekli Yönetici
Of be gerçekten süperler hidayet abi. Allah bilir onca çiçekten ne hoş bi koku yayılıyodur. :
 

Metin MF

Üye
Çok güzeller bayıldım ya...
 

Emrgncy

Üye
    Konu Sahibi
Of be gerçekten süperler hidayet abi. Allah bilir onca çiçekten ne hoş bi koku yayılıyodur. :

Maalesef Haydar'ım
Çiçeklerin doğal olanları kokar, Benim çiçeklerin hepsi aşılı
Görüntü süper ama koku yok


---------- Eklendi @ 12:42:50 ---------- Yazıldı @ 12:40:42 ----------

Bahçemde mor sümbüllerim vardı çok hoş kokan
onlarında resmini çekip paylaşacaktım ama Geçen gece .......... biri hepsinin çiçeklerini koparmış


---------- Eklendi @ 12:44:22 ---------- Yazıldı @ 12:42:50 ----------

Çok güzeller bayıldım ya...

Teşekkür ederim kardeşim
 

s@hr@

Üye
Maşallah çok güzeller...
 
Tepkiler: Emrgncy

FatoŞ

Üye
Ay Ay MaşAllah Çok Güzeller..
 

mstf_l

Üye
Sümbül güzeldir, üzüldüm. Kim niye böyle birşey yapsın ki
 
3. ve 5. resimdeki renkli uçlu beyaz çiçeklerin adı ne bilen var mı
 

onurca06

Üye
sizin seranız filan mı var bu ne güzellikler böyle
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...